Gjest J.Bourne Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 (endret) Hvis dere er i et forhold, og har vært sammen en stund. Dere har det fint sammen, bortsett fra at sexlivet begynner å dabbe av. Den ene har mer lyst enn den andre, og det er lite flørt og intimitet, og dette ender som regel opp i frustrasjon, mas og dårlige miner fra den andre partneren. Hva gjør dere da? Går dere fra hverandre? Dere prøver å jobbe med problemet, men den andre parten har rett og slett et mindre behov. Endret 6. juli 2013 av J.Bourne
Gjest Evelynita Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Jeg gikk, men det var jo ikke med engang selvfølgelig. Siste året hadde vi kanskje sex 5 ganger eller noe, og ikke noe nærhet utenom. Det var ikke lengre et forhold i mine øyne.
Gjest J.Bourne Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Ja, de fleste går nok, men hvordan jobbet folk med problemene?
Gjest TinaT Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Ja, de fleste går nok, men hvordan jobbet folk med problemene? Innser at livet går i bølgedaler. Det er faktisk helt normalt at sexlysten går i bølger. Problemet er når den andre parten ikke godtar og aksepterer dette.
Gjest J.Bourne Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Sexlivet går i bølgedaler, det er sant som du sier. Problemet er når sexlivet blir værende på bunnen. Men jeg kan snakke for meg selv når jeg sier at for meg er sex limet i et forhold, og et forhold uten intimitet og sex, er mer som et vennskap.
Gjest TinaT Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Sexlivet går i bølgedaler, det er sant som du sier. Problemet er når sexlivet blir værende på bunnen. Men jeg kan snakke for meg selv når jeg sier at for meg er sex limet i et forhold, og et forhold uten intimitet og sex, er mer som et vennskap. For meg er vennskapet, familiesamholdet og felles historie limet i forholdet. Dersom sexen hadde vært limet så kunne vi aldri feiret sølvbryllup i fjor. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå