Gå til innhold

Hvis sexlivet dabber av

Fremhevede innlegg

Gjest J.Bourne
Skrevet (endret)

Hvis dere er i et forhold, og har vært sammen en stund. Dere har det fint sammen, bortsett fra at sexlivet begynner å dabbe av. Den ene har mer lyst enn den andre, og det er lite flørt og intimitet, og dette ender som regel opp i frustrasjon, mas og dårlige miner fra den andre partneren. Hva gjør dere da? Går dere fra hverandre? Dere prøver å jobbe med problemet, men den andre parten har rett og slett et mindre behov.

Endret av J.Bourne
Videoannonse
Annonse
Gjest Evelynita
Skrevet

Jeg gikk, men det var jo ikke med engang selvfølgelig. Siste året hadde vi kanskje sex 5 ganger eller noe, og ikke noe nærhet utenom. Det var ikke lengre et forhold i mine øyne.

Gjest J.Bourne
Skrevet

Ja, de fleste går nok, men hvordan jobbet folk med problemene?

Gjest TinaT
Skrevet

Ja, de fleste går nok, men hvordan jobbet folk med problemene?

Innser at livet går i bølgedaler.

Det er faktisk helt normalt at sexlysten går i bølger. Problemet er når den andre parten ikke godtar og aksepterer dette.

Gjest J.Bourne
Skrevet

Sexlivet går i bølgedaler, det er sant som du sier. Problemet er når sexlivet blir værende på bunnen. Men jeg kan snakke for meg selv når jeg sier at for meg er sex limet i et forhold, og et forhold uten intimitet og sex, er mer som et vennskap.

Gjest TinaT
Skrevet

Sexlivet går i bølgedaler, det er sant som du sier. Problemet er når sexlivet blir værende på bunnen. Men jeg kan snakke for meg selv når jeg sier at for meg er sex limet i et forhold, og et forhold uten intimitet og sex, er mer som et vennskap.

For meg er vennskapet, familiesamholdet og felles historie limet i forholdet.

Dersom sexen hadde vært limet så kunne vi aldri feiret sølvbryllup i fjor.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...