Gå til innhold

Hvordan spille syk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei, jeg skal egentlig være med moren min på feire på fjellet uten dekning og alt sånn, og jeg vil ikke bli med og hun tvinger meg, og jeg vil være hjemme hos kjæresten min, og jeg har kastet opp på tvang for å spille syk men hun tror jeg bare er gravid, så har jeg tenkt å prøve å besvime, hvordan gjør man det på kommando? eller noe annet forslag jeg kan gjøre for å spille syk??

Videoannonse
Annonse
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Høres ut som en uke uten dekning kan gjøre deg godt.

• Liker 6
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ha ha å besvime er vel en dårlig ide. Da jeg gikk på barneskolen pleide jeg å holde termometeret inntil en lyspære hvis jeg ville være hjemme fra skolen. Vips, 39 i feber. Funket hver gang :P

Gjest C4r1n3
Skrevet

Hvorfor vil du ikke bli med og hvor gammel er du? Ta det som en liten ferie, litt mor-datter tid uten forstyrrelser fra omverdenen. Kjæresten din er nok der når du kommer tilbake også, bare slapp av.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si du har magesjau, funker det.

Anonymous poster hash: af01d...f23
Skrevet

Si du har magesjau, funker det.

Anonymous poster hash: af01d...f23

Prøvd det men det funka ikke.

Skrevet

hei, jeg skal egentlig være med moren min på feire på fjellet uten dekning og alt sånn, og jeg vil ikke bli med og hun tvinger meg, og jeg vil være hjemme hos kjæresten min, og jeg har kastet opp på tvang for å spille syk men hun tror jeg bare er gravid, så har jeg tenkt å prøve å besvime, hvordan gjør man det på kommando? eller noe annet forslag jeg kan gjøre for å spille syk?

Sikkert ikke så lurt å reise på fjellet uten dekning hvis man er "gravid" :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...