AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Tror dere det? Han la ut et bilde av de to på Instagram og skrev Heartbreaker under. Nå går media amokk om de egentlig er sammen eller ikke. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 46692...414
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Hvem bryr seg om Jostein Bever? Bortsett fra beverfansen Anonymous poster hash: af720...684 6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Jeg bryr meg, synes de er søte sammen. Anonymous poster hash: 22148...ae2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Jeg bryr meg, synes de er søte sammen. Anonymous poster hash: 22148...ae2 Spoken like a true belieber. Han er en elendig artist. :D Anonymous poster hash: af720...684
LeoxBarca Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Look at how many fucks i give! Look at how many fucks i give! Look at how many fucks i give! Look at how many fucks i give! Look at how many fucks i give! Look at how many fucks i give! Look at how many fucks i give! Look at how many fucks i give! 1
Gjest LonelyAngel Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Jeg bryr meg heller ikke. Om de så er sammen igjen, så varer det ikke for alltid uansett.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #8 Skrevet 10. juli 2013 Ingen kan vite det om det varer for alltid. Det neste er den sangen Selina kommer ut med snart, Love will remember. Den begynner med at det liksom er Justin som sier han elsker henne så høyt og at hun er en prinsesse, men managaren hans skrev på twitter at det ikke var Justin. Uansett sangen er nydelig og jeg håper virkelig de har en greie på gang igjen. Synes Justin er gladere om dagen også, han smiler mer og skøyer med fansen hvor enn han går. Ja jeg er ivrig Bieber-fan tihi :D Anonymous poster hash: 22148...ae2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #9 Skrevet 11. juli 2013 :love: Anonymous poster hash: 22148...ae2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #11 Skrevet 12. juli 2013 Tror dere han bruker dop da, slik medier skriver? Anonymous poster hash: 22148...ae2
Feeky Skrevet 12. juli 2013 #12 Skrevet 12. juli 2013 Tror dere han bruker dop da, slik medier skriver? Anonymous poster hash: 22148...ae2 Om hasj kommer under kategorien dop i dine øyne, så ja. Og hvordan i helvete endte jeg opp i en JB-tråd? 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #13 Skrevet 12. juli 2013 Om hasj kommer under kategorien dop i dine øyne, så ja. Og hvordan i helvete endte jeg opp i en JB-tråd? And I was like Baby, baby, baby ooh Like Baby, baby, baby noo Like Baby, baby, baby ohh I thought you'd always be mine (mine) Baby, baby, baby ohh Like Baby, baby, baby noo Like Baby, baby, baby ohh I thought you'd always be mine (mine) Anonymous poster hash: b8f94...4dc
Gjest Elseby13 Skrevet 12. juli 2013 #14 Skrevet 12. juli 2013 Hvem bryr seg om hva to småunger gjør? Om de så er sammen, varer det nok ikke evig.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #15 Skrevet 13. juli 2013 Jelena forever Anonymous poster hash: 22148...ae2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #16 Skrevet 13. juli 2013 And I was like Baby, baby, baby ooh Like Baby, baby, baby noo Like Baby, baby, baby ohh I thought you'd always be mine (mine) Baby, baby, baby ohh Like Baby, baby, baby noo Like Baby, baby, baby ohh I thought you'd always be mine (mine) Anonymous poster hash: b8f94...4dc Herlighet, jeg mister troen på menneskeheten. Da jeg var fjortis hørte jeg på tekster som dette: I got a job working construction for the johnstown companyBut lately there aint been much work on account of the economyNow all them things that seemed so importantWell mister they vanished right into the airNow I just act like I don't remember, mary acts like she don't careBut I remember us riding in my brothers carHer body tan and wet down at the reservoirAt night on them banks I'd lie awakeAnd pull her close just to feel each breath she'd takeNow those memories come back to haunt me, they haunt me like a curseIs a dream a lie if it don't come trueOr is it something worse that sends meDown to the river though I know the river is dry Anonymous poster hash: 7df75...02c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå