AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 I det meste av løvskog og kratt. Anonymous poster hash: 8bd2d...e53
Gjest oreokaka Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Overalt? Om du er på jakt etter flått, kan du jo prøve skogen på dønnesmoen.
Pinnedyr Skrevet 6. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2013 Tror dere det finnes flått på grooseveien i Grimstad også?
Gjest oreokaka Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Tror dere det finnes flått på grooseveien i Grimstad også? Mjaa, er jo ganske åpent da. Er jo litt "skog" langs grooseveien, ville prøvd meg der.
Adhara Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Der det er rådyr/hjort er det flått. Dvs skog og mark.
Gjest oreokaka Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Ps. Ser du skal bo i telt i Grimstad. Hvis du skal telte i en hage, ville jeg ikke brydd meg når det kommer til flått.
Pinnedyr Skrevet 6. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2013 Er det rådyr og hjort og gnagere i grooseveien skogene?
Gjest oreokaka Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 Er det rådyr og hjort og gnagere i grooseveien skogene? Tviler. Jeg har hvertfall aldri sett noe, og har bodd der. Det ligger jo rett ved sjøen.
Pinnedyr Skrevet 6. juli 2013 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2013 Tviler. Jeg har hvertfall aldri sett noe, og har bodd der. Det ligger jo rett ved sjøen. Ok. Men jeg har lest at Grimstad er en av de kommunene der flått er.
Gjest oreokaka Skrevet 6. juli 2013 #11 Skrevet 6. juli 2013 Ok. Men jeg har lest at Grimstad er en av de kommunene der flått er. Er det ikke flått nesten alle steder da? Jeg har ikke fått flått siden jeg var lita jente, så ville ikke stressa med det. Du kan jo spraye deg med flåttspray om du er redd, men ved grooseveien ville jeg ikke brydd meg.
Pinnedyr Skrevet 6. juli 2013 Forfatter #12 Skrevet 6. juli 2013 Jeg er veldig interessert i flått og liker å gå på flåttekspedisjoner. Kan jeg finne flått i Groosveiskog om jeg tar et håndkle og drar det over gress og lyng?
zse09 Skrevet 6. juli 2013 #13 Skrevet 6. juli 2013 Jeg er veldig interessert i flått og liker å gå på flåttekspedisjoner. Kan jeg finne flått i Groosveiskog om jeg tar et håndkle og drar det over gress og lyng? Neppe.. Du må nok lengre inn i landet; Skiftenes, Beisland ++..
Pinnedyr Skrevet 6. juli 2013 Forfatter #14 Skrevet 6. juli 2013 Neppe.. Du må nok lengre inn i landet; Skiftenes, Beisland ++.. Ok. Tusen takk for stedstips.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå