AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Stalking? Eksponering? Spam? Nettverksbygging? Anonymous poster hash: b7200...481
belle_ Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Første og siste du nevner. Greit å holde kontakt med venner man ikke ser så ofte.
Gjest Raindrops Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 (endret) Jeg oppdaterer statusen min én gang i måneden, og er egentlig på facebook først og fremst i forbindelse med skolen og kollokviegruppen min. Følger med på hva familien driver med, mamma og småsøsken hovedsaklig. Vet ikke om det kan kalles så mye stalking. Dessuten har jeg 2-3 stykker jeg chatter med av og til, men det er vel egentlig alt av nettverksbygging jeg bedriver. Jo eldre jeg blir, jo mindre bruker jeg facebook. Edit: Nå hørtes jeg kanskje i overkant antisosial ut, men jeg foretrekker bare å treffe folk i virkeligheten fremfor å kommunisere digitalt. Noe som er litt ironisk med tanke på hvor mye tid jeg tilbringer på KG... Endret 6. juli 2013 av Raindrops
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Ikke til så veldig mye i skrivende øyeblikk. Egentlig bare litt chatting med venner og holder meg oppdatert på events som kommer eller som skulle dukke opp. Inkl. bursdagsfeiringer også noen ganger forøvrig. Ellers, har jeg brukt det til nettverking og eksponering tidligere. Og litt spam. Anonymous poster hash: e7b5a...686
Gjest Gaea Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Hovedsaklig for å følge med på hva venner og familie gjør, og de fleste arrangementer jeg er med på blir bare oppdatert på facebook. Er også med i noen grupper der jeg leser/diskuterer litt i blant, selger/kjøper ting osv. Stalker litt også, litt tilfeldig hvem, for det er bare når jeg kjeder meg. Får også samlet de fineste bildene jeg har av dyra på ett sted.
Gjest Skogkar Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Holder kontakten med noen venner jeg desverre alt for sjelden har anledning til å se. Skulle ønske alle bare hadde gmail så vi kunne chattes der i blandt. Facebook er ingenting for meg. Er ikke engang interessert i å dele bilder med folk. Who cares anymore?
Lanikai Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Bruker facebook til å holde kontakten med venner og familie som bor langt unna. Synes det er fint å se bilder/lese statuser fra hverdagslivet deres siden jeg ikke kan være en del av det. 1
Gjest sweetsugar Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Stalking, og for å være sosial såklart<3
Mr.Omg Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 Klikke "liker" på ting og tang, og prate med venner
Gjest badeand1 Skrevet 6. juli 2013 #10 Skrevet 6. juli 2013 (endret) Julekalendere og kjøp & salg grupper. Endret 6. juli 2013 av Mortem
Gjest Murica Skrevet 6. juli 2013 #11 Skrevet 6. juli 2013 Kjøp og salg grupper for det meste. Og guildet jeg er i holder kontakt med hverandre der
Cessa74 Skrevet 6. juli 2013 #12 Skrevet 6. juli 2013 Bruker facebook for å bygge og holde på nettverk, litt spionering innimellom (he,he) og noen ganger for å få bekreftelser/tilbakemeldinger på ting jeg gjør/bilder av meg osv - altså litt sånn "happyface på face som er lykkelig". Er dårlig på legge ut negative ting, men er bevisst å ikke smøre ut falsk lykke heller altså. Men tror mange også bruker face på å få bekreftelser - men kanskje ikke så lett å innrømme det? 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 6. juli 2013 #13 Skrevet 6. juli 2013 Holde kontakter ved like og nettverksbygging. Det er veldig kjekt. Og så klart underholdning. De fleste av mine kontakter har en veldig løs og ledig tone og FB er et fint medium for å få folk til å trekke på smilebåndet. Jeg liker å se på bilder og også å ta bilder så blir noe der. Men jeg bruker FB mye mindre nå enn før. Endrer kanskje status et par ganger i måneden.
Gjest Funky Punk Skrevet 6. juli 2013 #14 Skrevet 6. juli 2013 Hovedsaklig for å holde kontakt med familie og venner. Vi bor spredt over hele verden, og FB er en genial plass for å kunne være mer deltakende i hverandres liv når man ikke har mulighet til å se hverandre så ofte.
Anglofil Skrevet 6. juli 2013 #16 Skrevet 6. juli 2013 For å holde kontakten med venner og bekjente, spille litt spill og bedrive nettverksbygging. Mvh Yvonne
Gjest Faerunpedia Skrevet 6. juli 2013 #17 Skrevet 6. juli 2013 Til kontakt med venner som bor andre steder, fortrinnsvis private meldinger.
super-s Skrevet 6. juli 2013 #18 Skrevet 6. juli 2013 Følge med på hva som skjer i livene til venner og familie som jeg ikke ser så ofte, og holde kontakten med dem.
Sugerøret Skrevet 6. juli 2013 #19 Skrevet 6. juli 2013 Alt mulig.Holder kontakt med venner fra hele verden. Synes det er lettere med et sted der de fleste er Er medlem av div. hundeklubber/grupper Samt netrogruppe, andre "bortekomne dyr" grupper Blomstergrupper Mao ,masse hobby saker
Gjest C4r1n3 Skrevet 6. juli 2013 #20 Skrevet 6. juli 2013 For det meste å holde kontakt med familie eller andre kjente som ikke bor i nærheten og som dermed ikke er like enkle å "følge med på" siden man treffes riktig sjeldent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå