hjertesukka Skrevet 13. juli 2013 Forfatter #21 Skrevet 13. juli 2013 Tenkte også at jeg skal ta maten opp fra frysen om morningen når vi drar, Miss I.W., så det er en god ide. (Det er forresten tre og en halv time å kjøre)
Gjest Teora Skrevet 15. juli 2013 #22 Skrevet 15. juli 2013 Et tips om du tar med salat er å ikke blande den ferdig på forhånd, ha heller tørre grønnsaker for seg, tomat for seg, kjøtt/annet fuktig for seg, og ikke minst dressing til å helle over for seg. Jeg er svak for apetina sin fetasnack, og bruker denne som dressing også. Ellers syns jeg at stekt ris/wok fungerer godt kaldt, det samme gjelder mye som kan puttes i et pitabrød eller en maislefse. Kalde pizza- eller lasagnerester er også godkjent i min bok. Eller assortert snack i form av alt fra litt ost til tomater, kald pasta med pesto, hardkokt egg, broccolitopper, hummusdip ++ Om du vet at hotellrommet har vannkoker kan du for øvrig ta med couscous i en boks som tåler varme - da kan du bare ha oppi litt buljongpulver og evt. finstrimlede grønnsaker og ferdigkokte kikerter, for så å ha over kokende vann og la det stå i rundt fem minutter. Krydder har du bare oppi med den tørre couscousen før du drar.
hjertesukka Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #23 Skrevet 16. juli 2013 Tusen takk, Teora! Mange gode ideer her. Vi har nå bestemt oss for å ta to dager med det samme vi er der, så nå må jeg jammen planlegge godt. Vel, vi spiser antakelig på hotellet neste dag, regner jeg med. Men begge er vi ganske kresne i matveien, Dvs vi liker det sunt og grønt, stort sett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå