AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Jeg driver å går ned i vekt og planen er å bli både frisk og lekker , men puppene forsvinner jo litt dem også desverre. Jeg tenker litt på å etterfylle litt. Er silikon/saltvann pupper myke og gode å ta på eller er de like harde som de ser ut ? Hva tenker mennene her inne. Foretrekkere dere sprett eller litt slappe naturlige ? Anonymous poster hash: fbe43...6e0
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Etter å ha sett bilder av mange silikonpupper trodde jeg de ville være veldig harde å ta på. Så kom jeg over ei som hadde silikon, hadde aldri verden gjetta de ikke var ekte om jeg ikke viste det. Akkurat passe myke, kanskje de beste jeg har vært borti både hva utseende og følelse angår.. Anonymous poster hash: 1ec48...d9d
Gjest avocadoen Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Silikon er hardt. Har kjent på, og man kjenner virkelig at det er silikon. Rakker ikke ned på folk som tar silikon her, men pupper er pent i alle størrelser, og naturlige er 10000000000 ganger bedre enn silikon. Selv om jeg er heterofil kvinne, så må jeg få svare jeg og. Heller hengepupper enn silikon ass. 4
kvinne20 Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Hei Jeg har silikon(stor C), og kjæresten min synes de er kjempegode å ta på Men han kjenner godt at det er silikon. Det er nå 3 år siden jeg hadde inngrepet, og de kjennes mye mer naturlig nå enn hva de gjorde det første halvåret.
Gjest Nightwich Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 TS her. Har fått registrert meg nå Har du veldig synlige arr ? Håper ikke du syns det er stygt av meg å spørre
Yme Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Jeg syns de er harde å ta på, og at det rett og slett ikke ser spesielt bra ut... Arrene er ikke pene, uansett om de er i valgen under puppen, eller ved brystvortene. En liten pupp, eller en hengepupp er mye bedre saker, etter min mening! Min erfaring er at blant menn, er det bare spesielt interesserte som liker silikon best, selv om de fleste karer er sånn at puppene som sitter på dama dems er best, uansett om de er flate, gummi, små, store osv. 4
Mann1986 Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Jeg liker de mer naturlige med heng. mer heng jo større de er ser så pent og naturlig ut.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Enda en tråd om samme tema. Og som du ser; de fleste er glad i hengepupper :-) http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=727076&hl= Anonymous poster hash: d137c...3fc
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Og en her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=660414&hl= Anonymous poster hash: d137c...3fc
orgus Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Hovedsaken for min del er at hun som bærer de er fornøyd. Liker både orginale og de som er etterfylt
belle_ Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Det varierer veldig om de er harde eller ikke, har 5 venninner som har silikon, og 4 av de har under muskel, 3 av de som har under muskel har ganske harde pupper, men de har alle nylig tatt silikon, iløpet av ett år. Så har jeg en som tok silikon under muskel for to år, hun hadde litt pupper fra før av, og de er myke. Så har jeg hun siste som har over muskel og de er også myke. Så tror det kommer veldig mye an på om man har litt bryster før man tar silikon og hvor mye hud man har. Hun ene ser det faktisk ut som at puppene holder på å sprekke. Hun hadde ikke noe pupp av fra før.
Yme Skrevet 6. juli 2013 #13 Skrevet 6. juli 2013 Hovedsaken for min del er at hun som bærer de er fornøyd. Liker både orginale og de som er etterfylt Man er stort sett glad i puppene som sitter på jenta man er glad i, så det spiller i bunn og grunn ingen rolle hvordan de ser ut. 1
Juni40 Skrevet 6. juli 2013 #14 Skrevet 6. juli 2013 Jeg tok siikon under muskelen for halvannet år siden. Ble veldig stor når jeg gikk gravid og ammet, og satt igjen med for mye hud og var misfornøyd med brystene. Jeg tok innvendig løft og la inn 350 ml (er ca 50 kg og hadde litt fra før av) Første halve året var ikke noe særlig. Var misfornøyd for de var for store, for harde, ulike i størrelse etc. Nå kunne jeg ikke vært mer fornøyd. De er helt myke, ser helt naturlige ut, og ingen mann ville trodd de er "falske". Arrene synes når jeg ligger på ryggen, men de er helt lyse og fine. Har vært med tre menn siste året, og de har alle kommentert hvor naturlige og fine de er. Har diskusjonen kommet rundt silikon, er det faktisk litt negative meninger. Det kommer av at de har vært borti harde/for store silikon bryster som ser falske ut.
-Fiona- Skrevet 6. juli 2013 #15 Skrevet 6. juli 2013 Jeg syns de er harde å ta på, og at det rett og slett ikke ser spesielt bra ut... Arrene er ikke pene, uansett om de er i valgen under puppen, eller ved brystvortene. En liten pupp, eller en hengepupp er mye bedre saker, etter min mening! Min erfaring er at blant menn, er det bare spesielt interesserte som liker silikon best, selv om de fleste karer er sånn at puppene som sitter på dama dems er best, uansett om de er flate, gummi, små, store osv. Yme har master i pupp, hør på han :-) 4
KapteinSabeltann Skrevet 6. juli 2013 #16 Skrevet 6. juli 2013 (endret) Yme er på bærtur. Silikon i ikke-latterlige mengder utført bra ser definitivt mye bedre ut enn små, slappe pupper synes jeg - og føles også bra. Du kjenner for så vidt at det er gjort noe der, men følelsen er omtrent det samme som naturlige pupper. Nå snakker jeg skikkelige stygge pupper (joda sorry, de finnes) selvsagt. Blir overrasket om det ikke er noen som har forsket på dette, men for lat til å google Endret 6. juli 2013 av KapteinSabeltann
Yme Skrevet 7. juli 2013 #17 Skrevet 7. juli 2013 Yme er på bærtur. Silikon i ikke-latterlige mengder utført bra ser definitivt mye bedre ut enn små, slappe pupper synes jeg - og føles også bra. Du kjenner for så vidt at det er gjort noe der, men følelsen er omtrent det samme som naturlige pupper. Nå snakker jeg skikkelige stygge pupper (joda sorry, de finnes) selvsagt. Blir overrasket om det ikke er noen som har forsket på dette, men for lat til å google Ja, man er jo selvfølgelig på bærtur om man ikke har samme mening som deg... Smart... 8
Muffinpants Skrevet 7. juli 2013 #18 Skrevet 7. juli 2013 Etter mange år med ingen-pupper falt jeg i fjor sommer for fristelsen og tok silikon. Naturlige er kanskje 10000000000 bedre enn silikon, men silikon er virkelig 1000000000000000000000 bedre enn ingenting selv om de er litt hardere. Bare ikke ta for mye og plasser dem godt under muskelen slik at du unngår bowlingkule-syndromet. Jeg fikk mine lagt inn gjennom armhulen så jeg har et 3cm langt arr i hver armhule, men de er nesten umulige å se nå selv på nært hold. 1
KapteinSabeltann Skrevet 7. juli 2013 #19 Skrevet 7. juli 2013 Ja, man er jo selvfølgelig på bærtur om man ikke har samme mening som deg... Smart... For all del, heng deg opp i det. Flott at du er en av dem som synes enhver mening må innledes med "jeg mener...", "etter min erfaring..." etc. Det meste her inne er jo opplagt meninger. "Min erfaring er at blant menn, er det bare spesielt interesserte som liker silikon best, selv om de fleste karer er sånn at puppene som sitter på dama dems er best, uansett om de er flate, gummi, små, store osv." Er jo opplagt BS. Det er nok neppe noen som foretrekker silikon, men hvis valget hadde vært mellom silikon og slappe, små trekantpupper er jeg villig til å vedde mye på at en stor majoritet av menn hadde foretrekket silikon. HVIS JEG SKULLE GJETTE, ETTER MIN MENING OSV 1
Yme Skrevet 7. juli 2013 #20 Skrevet 7. juli 2013 For all del, heng deg opp i det. Flott at du er en av dem som synes enhver mening må innledes med "jeg mener...", "etter min erfaring..." etc. Det meste her inne er jo opplagt meninger. "Min erfaring er at blant menn, er det bare spesielt interesserte som liker silikon best, selv om de fleste karer er sånn at puppene som sitter på dama dems er best, uansett om de er flate, gummi, små, store osv." Er jo opplagt BS. Det er nok neppe noen som foretrekker silikon, men hvis valget hadde vært mellom silikon og slappe, små trekantpupper er jeg villig til å vedde mye på at en stor majoritet av menn hadde foretrekket silikon. HVIS JEG SKULLE GJETTE, ETTER MIN MENING OSV Henge meg opp i det? Jeg svarte på en del som var retta direkte til meg. Det er ikke å henge seg oppi noe. Det er å svare. Du ser forskjellen der? Når jeg skriver "min erfaring er" og du svarer "du er på bærtur" eller "det er opplagt BS" er det jo du som er helt på bærtur... Du veit ingen ting om mine erfaringer, så de kan du rett og slett ikke uttale deg om. En annen ting er jo at du faktisk ikke forsto hva jeg har skrevet. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå