Gjest Lincoln Skrevet 6. juli 2013 #21 Skrevet 6. juli 2013 (endret) Er de åpenlyst drittsekker da? Altså behandler damene dårlig? Eller later de som de er snille? Og hva slags damer er det snakk om? Min erfaring er at det er en viss type damer som tiltrekkes av "bad boys" og at de ofte er veldig unge(både i alder og i modenhet). Jo dårligere de behandler damer, jo flere damer får de. Og det er damer som er tilsynelatende smarte og oppegående. Endret 6. juli 2013 av Lincoln
Alina X Skrevet 6. juli 2013 #22 Skrevet 6. juli 2013 I eventyrene, kanskje. De gutta jeg vet om som er skikkelige drittsekker har uten unntak kjempedrag på damer. På tide å bytte omgangskrets?
Alina X Skrevet 6. juli 2013 #23 Skrevet 6. juli 2013 Jo dårligere de behandler damer, jo flere damer får de. Og det er damer som er tilsynelatende smarte og oppegående. Tilsynelatende ja.....
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. juli 2013 #24 Skrevet 6. juli 2013 Jo dårligere de behandler damer, jo flere damer får de. Og det er damer som er tilsynelatende smarte og oppegående. Merkelige greier. Jeg kjenner ingen kvinner som er sammen med sånne mannfolk. Bra du skrev tilsynelatende da, for blir man frivillig sammen med noen som behandler en som dritt, er man ikke spesielt oppegående likevel.
Gjest Skogkar Skrevet 6. juli 2013 #25 Skrevet 6. juli 2013 Tro meg, de aller fleste jenter vil nok ha en mann som deg alle jenter vil da ha en som behandler dem fint og med respekt? Really? Hvorfor har vi da alle disse trådene hvor jenter har endt opp med den ene drittsekken etter den andre? 1
Gjest Summers Skrevet 6. juli 2013 #26 Skrevet 6. juli 2013 Really? Hvorfor har vi da alle disse trådene hvor jenter har endt opp med den ene drittsekken etter den andre? Mange tråder om noe på KG betyr ikke at de fleste sliter med problemet. 2
Gjest Summers Skrevet 6. juli 2013 #27 Skrevet 6. juli 2013 (endret) I eventyrene, kanskje. De gutta jeg vet om som er skikkelige drittsekker har uten unntak kjempedrag på damer. Drittsekk mot deg eller damene de har draget på? Endret 6. juli 2013 av Summers
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #28 Skrevet 6. juli 2013 Etter å ha lest noen tråder her om hva som skiller en bad boy fra en nice boy vil jeg starte med å dele en historie: For noen år siden bodde jeg på et studenthjem og fikk besøk av noen venner fra en by 2 timer unna. Det var rigget opp til fest hos meg og det ble en kjempekul fest med mange til stede. En venninne av meg hadde med seg noen venner og en av de ble kraftig fyllesyk. De la henne i senga mi noen jeg protesterte litt på siden hun hadde bolig en etasje under meg. Men så fikk hun være der. Etter en stund dro vi alle på byen mens denne jenta sov på rommet mitt. Jeg kom hjem igjen med en kompis av meg. Jenta lå fremdeles i senga mi slik at jeg og kompisen min la oss ute på sofaen. Jeg sovnet og etter en stund ble jeg tørst og reiste meg opp for å drikke vann. Der så jeg ikke kompisen og begynte å lete etter han. Døra til rommet mitt var låst og jeg banket på. Ingen lukket opp slik at jeg sparket i den. Ut kom kompisen i bare boxeren og jeg spør hva han drev på med. Han ville ikke svare og jeg fikk han ut av rommet til slutt. Jenta var fremdeles utslokket. Han hadde gått inn og lagt seg i senga ved siden av henne og befølt henne. De kjente ikke hverandre fra før. Jeg kjeftet skikkelig på kompisen min og sa at han kunne bli anmeldt til politiet for voldtekt, og at det ville gå utover meg siden jeg bodde der. Han skjønte ikke noe eller ville ikke skjønne. Ingen unnskyldning. Denne fyren har siden høvlet over alle mulige jenter og gir blanke F i hva andre mener om han. En gutt som bryr seg om jenta og ikke utnytter henne i beruset tilstand går frem som et godt eksempel mener jeg. Mange (ikke alle) bad boys gjør det ikke. Er det slike gutter jenter vil ha? En snill gutt kan også si i fra, sette grenser og være direkte i kommunikasjonen. Ofte vil de behandle en kvinne slik med godhet og omsorg. Men kanskje kvinner heller vil ha den mannen som viser alfahann-takter, er rå i senga og litt vill? Men denne karen har jo ikke noe med "badboy" stereotypen å gjøre. Det er jo ren overgripelse. Når jenter/kvinner snakker om badboy`en de vil så er det typer som Steve McQueen, James Dean, Alexander Skarsgard sin rollefigur Eric Northman, osv. Anonymous poster hash: f4eb3...ac8 1
Alina X Skrevet 6. juli 2013 #29 Skrevet 6. juli 2013 Really? Hvorfor har vi da alle disse trådene hvor jenter har endt opp med den ene drittsekken etter den andre? Og hvorfor har vi alle disse trådene der menn hevder de blir utnytta av pengegriske damer? Er det hva dere vil ha da egentlig?
PanLi Skrevet 7. juli 2013 #30 Skrevet 7. juli 2013 Etter å ha lest noen tråder her om hva som skiller en bad boy fra en nice boy vil jeg starte med å dele en historie: For noen år siden bodde jeg på et studenthjem og fikk besøk av noen venner fra en by 2 timer unna. Det var rigget opp til fest hos meg og det ble en kjempekul fest med mange til stede. En venninne av meg hadde med seg noen venner og en av de ble kraftig fyllesyk. De la henne i senga mi noen jeg protesterte litt på siden hun hadde bolig en etasje under meg. Men så fikk hun være der. Etter en stund dro vi alle på byen mens denne jenta sov på rommet mitt. Jeg kom hjem igjen med en kompis av meg. Jenta lå fremdeles i senga mi slik at jeg og kompisen min la oss ute på sofaen. Jeg sovnet og etter en stund ble jeg tørst og reiste meg opp for å drikke vann. Der så jeg ikke kompisen og begynte å lete etter han. Døra til rommet mitt var låst og jeg banket på. Ingen lukket opp slik at jeg sparket i den. Ut kom kompisen i bare boxeren og jeg spør hva han drev på med. Han ville ikke svare og jeg fikk han ut av rommet til slutt. Jenta var fremdeles utslokket. Han hadde gått inn og lagt seg i senga ved siden av henne og befølt henne. De kjente ikke hverandre fra før. Jeg kjeftet skikkelig på kompisen min og sa at han kunne bli anmeldt til politiet for voldtekt, og at det ville gå utover meg siden jeg bodde der. Han skjønte ikke noe eller ville ikke skjønne. Ingen unnskyldning. Denne fyren har siden høvlet over alle mulige jenter og gir blanke F i hva andre mener om han. En gutt som bryr seg om jenta og ikke utnytter henne i beruset tilstand går frem som et godt eksempel mener jeg. Mange (ikke alle) bad boys gjør det ikke. Er det slike gutter jenter vil ha? En snill gutt kan også si i fra, sette grenser og være direkte i kommunikasjonen. Ofte vil de behandle en kvinne slik med godhet og omsorg. Men kanskje kvinner heller vil ha den mannen som viser alfahann-takter, er rå i senga og litt vill? Kjære vene! Det som beskrives over er kriminelt. Når noen ikke ute av stand til å motsette seg en seksuell tilnærmelse/handling, er det snakk om et overgrep. Det at din kamerat er full, fratar ham ikke det strafferettslige ansvaret! Denne historien har overhodet ingen sammenheng med om hvorvidt din kamerat drar damer eller ikke, eller hva som skiller en bad-boy fra en good-boy såvidt jeg kan se! Hva han gjør i de andre situasjoner der damene *velger* å være med ham, vet jeg ingenting om! En slik handling som dette skal og bør ikke bagatelliseres ved å brukes som et eksempel på en "badboy"!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå