AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Har for ca. en måned siden oppdaget en sort liten føflekk på leggen min. Jeg mener å påstå at denne har vokst, men er usikker. Nå kan jeg iallefall kjenne at den stikker tydelig utover, selv om den er liten. Den er vell ganske symmetrisk, men fargen og at den stikker ut er helt unormalt for mine føflekker. Hadde en gang en som vokste, men den var godartet. (Det er ikke flått ) Skal jeg sjekke dette, eller vente å se? Vil ikke mase unødvendig. Anonymous poster hash: ac5b0...3be
Victoria- Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Du er ikke masete. Du tar ansvar for egen helse! Få den sjekket istedenfor å bekymre deg ! 1
Sugerøret Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Enig med poster over. Få en lege til å sjekke .
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Den er ikke HELT sort kanskje, men litt rødbrunaktig. Det er ikke så lett å se. Må jeg virkelig til lege for dette? Den er fortsatt symmetrisk. Anonymous poster hash: ac5b0...3be
Gjest sophia21 Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Det kan være greit å spørre legen. Han fjernet alle fire jeg var usikker på. Alle viste seg å være godartet, men angrer ikke på at jeg fjernet de!
Gjest sophia21 Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 (Ingen av mine var sorte, en var veldig lys, men alle stod ut)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå