Gå til innhold

Maxitaxi fra Oslo til Svinesund?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan gjette hva det koster tur/retur?

Anonymous poster hash: ea93f...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

niks

men jeg vet det går busser fra stovner senter nesten hver dag til sverige tidlig om morgenen og er tilbake på ettermiddagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buss går dessverre ikke, det må være maxitaxi. Jeg er støttekontakt for en gutt i rullestol som har veldig lyst til å dra på harrytur.

Anonymous poster hash: ea93f...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca 2 timers kjøretur med vanlig bil fra oslo sentrum til svinesund (personlig erfaring.) Blir helvetes dyrt å ta drosje i 2 timer da :vetikke:



Anonymous poster hash: b1973...143
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Dere kan ikke ta tog da? Toget går hvertfall fra Oslo til Halden, aner ikke helt hvor toglinja går etter der, men kanskje mulig å ta toget til Strømstad også en taxi til Nordby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene har veldig dårlige erfaringer med buss og tog. Rullestolen blir ikke sikret, og de har opplevd å ikke komme ombord og må vente på neste.

Jeg har klart å finne ut at strekningen med vanlig bil koster ca 3000 én vei. Så da blir det ikke noe av dessverre.

Anonymous poster hash: ea93f...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han har vel bil? Eller.. foreldrene har - men jeg antar det er "hans", altså tilpasset hans behov.
Er det noen mulighet for at du kan låne den?



Anonymous poster hash: c5801...071
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har vel bil? Eller.. foreldrene har - men jeg antar det er "hans", altså tilpasset hans behov.Er det noen mulighet for at du kan låne den? Anonymous poster hash: c5801...071

Nei, ingen bil. Fordi han ikke jobber mener nav at ikke transportbehover er stort nok. Så han kan egentlig bare kjøre (rullestolen) i nærområdet. Men de får rullestoltaxi til legen, og han har TT-kort som rekker til tre-fire turer til byen.

Anonymous poster hash: ea93f...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...