AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #21 Skrevet 5. juli 2013 Jeg har samme problemet, bare at det kan trekkes ut til "men jeg liker ikke kafeer!" Jeg liker ikke å sitte ute blant folk og spise/drikke, jeg liker ikke å bruke så mye penger på unødig fjas (ja, jeg er gniten!) og jeg har dessuten så liten blære at jeg må løpe på do med en gang etter en kopp te. Jeg drikker ikke brus og det er liksom ikke så kult og sitte med et fullt glass vann foran seg som man likevel ikke drikker mer enn en liten sup av. På kino synes jeg det stort sett bare går ræl og det gidder jeg iallfall ikke bruke penger på, og jeg vil ikke at andre skal bruke penger på meg til det heller. Jeg kan ikke fordra restauranter, og på museum og slike ting blir jeg bare så engasjert i de spennende tingene at jeg helt glemmer den andre personen. Med mindre de er like interessert som meg, selvsagt, da fungerer det jo! Usj. Men jeg kan godt mate fugler eller invitere på te i kjelleren min, altså. Anonymous poster hash: ecb46...74f Anonymous poster hash: 976b5...59e
Gjest Houdini Skrevet 5. juli 2013 #22 Skrevet 5. juli 2013 Kaffe er jo bare noe man sier, trenger ikke drikke kaffe. DOH. Det er en invitasjon.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #23 Skrevet 5. juli 2013 Problemet for andreparten er at du avviser en date, ikke at du ikke drikker kaffe eller annet. Anonymous poster hash: 47319...a1e
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #24 Skrevet 5. juli 2013 Jeg har samme problemet, bare at det kan trekkes ut til "men jeg liker ikke kafeer!" Jeg liker ikke å sitte ute blant folk og spise/drikke, jeg liker ikke å bruke så mye penger på unødig fjas (ja, jeg er gniten!) og jeg har dessuten så liten blære at jeg må løpe på do med en gang etter en kopp te. Jeg drikker ikke brus og det er liksom ikke så kult og sitte med et fullt glass vann foran seg som man likevel ikke drikker mer enn en liten sup av. På kino synes jeg det stort sett bare går ræl og det gidder jeg iallfall ikke bruke penger på, og jeg vil ikke at andre skal bruke penger på meg til det heller. Jeg kan ikke fordra restauranter, og på museum og slike ting blir jeg bare så engasjert i de spennende tingene at jeg helt glemmer den andre personen. Med mindre de er like interessert som meg, selvsagt, da fungerer det jo! Usj. Men jeg kan godt mate fugler eller invitere på te i kjelleren min, altså. Anonymous poster hash: ecb46...74f Hehe! Nå må du ikke ta helt av her heller da. Skal du invitere folk ned i kjelleren din på 'en kopp te' ? Jeg synes jeg ser det for meg, men jeg ser ikke helt hvordan det kan ende bra! Og jeg synes egentlig det er helt ok å bruke penger på kino, resturanter, cafeer og utesteder innimellom. Jeg synes det er bare tull å utelukke det slik uten videre hvert fall. Det er små gleder for pengene sin del, men pengene betyr ingenting i motsetning til opplevelsen. Og museumsturer burde jo forbeholdt seg til, å gå med noen som deler deler av interessen hvert fall. Anonymous poster hash: 57156...315
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #25 Skrevet 5. juli 2013 Jeg blir alltid bedt ut på kaffe. Men jeg liker ikke kaffe! Hva skal jeg si da? Anonymous poster hash: 016ef...7b5 Spør om det er ok at dere skipper kaffen og går rett på pulinga. Anonymous poster hash: 79242...f56 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #26 Skrevet 5. juli 2013 Jeg har en venn som alltid spør om vi skal ta en kaffe. Ingen av oss drikker kaffe, det er bare et uttrykk. Anonymous poster hash: 98eac...5de
Gjest GirlonGirl Skrevet 5. juli 2013 #27 Skrevet 5. juli 2013 Jeg inviterer folk på kaffe i senga mi.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #28 Skrevet 5. juli 2013 "Ta en kaffe?" = møtes ute på dagtid. "Ta en øl?" = møtes ute på kveldstid. Spiller ingen rolle hva man drikker Anonymous poster hash: 1041e...606 4
Gjest extra Skrevet 5. juli 2013 #29 Skrevet 5. juli 2013 Jeg blir alltid bedt ut på kaffe. Men jeg liker ikke kaffe! Hva skal jeg si da? Anonymous poster hash: 016ef...7b5 Det er ikke verre enn å si at du ikke liker kaffe og gjerne kan ta deg en kopp te.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå