guttemann Skrevet 9. juli 2013 #21 Skrevet 9. juli 2013 Den som aldri våger taper mange muligheter, med skuffen full av "could have beens". Når det er sagt er avstandsforhold tøft, men kan være verdt det, om man øyner muligheter for å flytte sammen etter hvert.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #22 Skrevet 9. juli 2013 Taper jo heller ingenting da. Anonymous poster hash: 98d11...477 ikke umiddelbart i alle fall Den som aldri våger taper mange muligheter, med skuffen full av "could have beens". Når det er sagt er avstandsforhold tøft, men kan være verdt det, om man øyner muligheter for å flytte sammen etter hvert. Jeg er flyttbar jeg, og det er ikke ekstremt langt unna. Er ofte i nærheten av det området han bor - hvis man tenker "nærheten" som ca 30-60min unna. Kjenner mange andre som bor den veien. I dag var det han som tok kontakt, bare for å snakke/chatte. Og selv om jeg tenkte det var lenge siden jeg hadde hørt noe i det hele tatt, så er det jo egentlig ikke det. Snakket på tlf på fredag - flere ganger (jobbrelatert, men med avsporinger) og han gav i alle fall livstegn på lørdag og tidligere idag. Så egentlig er det bare søndag jeg ikke har "sett" noe til ham i det hele tatt de siste ca 2 ukene. Når jeg skriver det slik så har vi visst ganske mye kontakt fordi om vi ikke chatter/snakkes hver eneste dag... Jeg kan jo også nevne at jeg vet han ikke er veldig glad i å skrive spesielt langt eller mye. Mulig han liker å chatte, men i andre sammenhenger er han ikke så glad i å skrive ting. Noe han spesifikt har nevnt et par ganger. Anonymous poster hash: ff7b8...a69
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå