AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 På stramt budsjett - men med ekstremt behov for å se igjen mitt kjære London - har jeg tenkt å prøve ut Easy Hotel. Superbillige og supersmå hotellrom, men rent og pent, har jeg inntrykk av. Det jeg lurer på er beliggenhet. Jeg har siktet meg inn på Easy Hotel Paddington, rett og slett fordi det ser ut til å ligge nærmest en tubestasjon. Men jeg er ukjent i det området. Ser på kartet at det er mange hoteller i gatene rundt der, pluss en diger togstasjon, men ellers er det litt vanskelig å danne seg et bilde av hvordan det er å bo der. Jeg tenker på hvordan det vil være å komme tilbake til hotellet via tuben sent på kvelden. Kommer man til å vandre i et "øde" område med få mennesker, eller er det livlig i området? Jeg elsker London og føler meg trygg der, men liker ikke folketomme gater på kveldene. Anonymous poster hash: ca9dd...c26
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Ingen erfaring med Paddington, men: Jeg har bodd på easyhotel Victoria to ganger. Synes det var kjempegreit! Første gang med en venninne, vi bodde på billigste rommet uten vindu. Stas å få eget bad/do, det er ikke så vanlig på billige hotell i London. Må betale ekstra for TV, da. Hvis det er aktuelt. Andre gang var jeg der med mannen min, da booket vi et bittelitt dyrere rom, med vindu. Ville gått for det igjen. Anbefaler Victoria, altså. Det er også nært t-bane, og i et veldig pent og rolig område, ikke skummelt å gå i om kvelden. Anonymous poster hash: 9b7f8...973
Wonders Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Jeg var på HiIlton Paddington og det var rett ned til tuben/tbanen rett til byen. Fant bra restaurant der, indisk, og det var nære togstasjonen fra flyplassen. Sentralt til å være utenfor hovedsentrum London. Det er litt som Lillestrøm Oslo. 11 mintutter i tunellen og du er fremme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå