Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Jeg har nettopp flyttet til Oslo, og lurer på hvilke utesteder som er å anbefale, hvilken policy de kjører med tanke på kø/inngang osv. på hvert enkelt utested, hvilke type mennesker som typisk henger der og sånne ting? Hadde satt veldig stor pris på svar :)

Anonymous poster hash: 81309...860
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noen formeninger eller informasjon? :)

Anonymous poster hash: 81309...860
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det er ganske mange utesteder i Oslo så blir litt av en jobb å ramse de opp. Mitt beste tips er å dra på byen med folk du liker, og se hvor du havner.

Skrevet (endret)

Nivou i møllergata har to etg, og dansegulv.

De eier også Sosialen rett over gaten som er en lang bar med mye uteplass. Ingent eget dansegulv.

Mono er gammeldags musikk og mørkt lokale, også ved Youngstorget.

Lavo er i to deler. En inne del i Universitetsgaten, stort, dansegulv og masse sittegrupper.

Lavo ute er ved inngangen til nationalteateret, kult sted på varne netter. Ellers er det varmelamper og tepper.

Så har vi Olympen på grønland, bar. Og god mat. Litt eldre klientell. ca 27 år oppover...

Klubb sawol er også på grønland. R&B kul musikk, men veldig ungt klientell.

Champangeria er en champisbar på Frogner, god stemning...

Endret av Wonders
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig ang Nivou, skal visst være bra. Jeg liker også Dubliners, ved Rådhusgata. Typisk irsk pub med live musikk fredag og lørdag. Beer Palace på Aker brygge er også bra, er mer som pub det og.

Anonymous poster hash: 149e2...a28
AnonymBruker
Skrevet

Jo, men jeg liker jo helt andre steder enn hva som er listet opp her.

Lettere om du forteller hva slags musikk du liker, og om det er øl eller drinker som er greia.

Anonymous poster hash: 60717...8b4
Skrevet

Alt på Grünerløkka!

Stort sett øl og relativt brune steder men på Bar Boca feks får du fantastiske drinker. Musikken er veldig varierende - alt fra hits til klassikere men på Ryes feks er det ofte noe eldre musikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...