AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Jenta jeg er sammen med får bestandig klitorisorgasme, men ikke orgasme av penetrering (vet at det ikke er alle som får det) Men siden hun får klitorisorgasmer, har jeg for det meste fokusert på den, og ikke g-punktet. Så over til mine spørsmål. Jeg har jo "rota" litt rundt inni henne, og funnet noe som jeg tror er g-punktet. En "ruglette" flekk noen få hm inn og opp, er dette korrekt? Har prøvd å stryke litt der mens jeg har slikka henne, men kan ikke si at hun responderte noe spessielt på det. Har alle kvinner følelser der? Hvordan skal man anngripe g-punktet? Forsiktig først, så mer og mer press/fart? Må det bygges opp følsomhet, eller har noen like mye følsomhet fra start til slutt? Vil så gjærne prøve å gi henne gpunktorgasme i tilegg til klitorisorgasme, så jeg setter pris på litt tips. Skal også ta det opp med henne..Anonymous poster hash: 6e885...4b7
Gjest Lille-pus Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Om du med 'opp' mener opp mot maven/forsiden hennes så er det riktig ja Jeg er veldig usikker på om absolutt alle kvinner har de samme følelsene der, men mange har det. Forsiktig stryking er ikke nok, i allefall ikke for meg. Det som er aller mest effektivt, og så kan jeg ikke snakke for andre enn meg selv, er at du legger hånden over skambenet, slik at du dekker klitoris med den delen av håndflaten som er nærmest håndleddet. Så fører du langfinger og pekefinger inn i skjeden mens du lar de resterende fingrene slutte tett inntil det området de treffer. Når du har fingrene på det ruglete punktet så gjør du 'kom her' bevegelser med fingrene, - mens du presser håndene nedover (mot ryggen hennes). Når du kjenner at det blir respons så øker du på med mer press og mer bevegelse. Vær oppmerksom på at selv om hun squirter så er det ikke sikkert hun får orgasmen i det samme sekund. Noen av oss trenger fortsatt bevegelse/stimulans også en liten periode etter at 'spruten står' for å vippe kanten. Øvelse er et nøkkelord. Og et smart tips sånn helt på tampen; Kjøp et vinyllaken. Når/om dere får det til så blir dere veldig glade for at dere har det lakenet under, - for det kan bli veldig vått
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå