AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Okay, vet det vanligvis er omvendt, at guttene ser på jentene på senteret og mange oppfatter dette som creepy. Men nå er det sånn at jeg er ei jente som har jobbet bak resepsjonen på treningssenteret her i noen år nå. Og jeg bare klarer.ikke.å.la vær å se på alle de heite guttene som dukker opp her. Tar meg selv i å tyvtitte på dem når de gjør øvelsene sine. Enten det er brystpress, beinpress, løfting av vekter etc. Gud jeg blir frustrert av å stå bak resepsjonen her og ikke kan gjøre annet enn å se på og kjenne hormonene bruse opp i kroppen. Får ofte blikkontakt med mange av dem, men det er bare sånn blikkontakt -> smil og that's it. De sier hei og hade og kommer for å kjøpe ting og tang. Som helt normale hyggelige gutter. Tenker dere gutter på treningssenteret noen ganger at dere ville "tatt" ei fin jente? Ville dere noen gang tatt initativ til å storflørte med henne? Fordi gjør det! Jeg hadde blitt glad iallfall! Skulle ønske det fantes noe måte på å vise dem at jeg har lyst på dem... Er en frustrerende fryd å være på jobb altså. U hot boys! Anonymous poster hash: 4bfbc...744 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Jeg anser treningssenteret som det minst sannsynlige stedet jeg noen gang kommer til å sjekke opp en jente. Årsaken er at jentene er jævlig mye deiligere enn man vanligvis kommer over, og det er dessverre de andre guttene også. Vil vil anslå at det til enhver tid er 10 gutter på senteret som er deiligere enn meg.. Jeg anser derfor sjansene som tilsvarende små for å få napp, pga. begge faktum. En annen ting er at de deilige jentene som trener der ofte viser seg å være sammen med en av de deilige guttene. Jeg vil ikke bli "der er han som prøvde å sjekke meg opp" fyren Ellers helt enig med deg, treningssenteret er en frustrerende fryd...! Deilige sprettrumper i stramme tights, stive nipples fra treninga.. Noen er nesten bare for deilige! Anonymous poster hash: 28895...397 2
Krake Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 (endret) skulle ønske jeg var digg :( jaja... hvis jeg hadde vært fin hadde jeg kommet og tatt deg Endret 4. juli 2013 av Krake
Singha Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Okay, vet det vanligvis er omvendt, at guttene ser på jentene på senteret og mange oppfatter dette som creepy. Men nå er det sånn at jeg er ei jente som har jobbet bak resepsjonen på treningssenteret her i noen år nå. Og jeg bare klarer.ikke.å.la vær å se på alle de heite guttene som dukker opp her. Tar meg selv i å tyvtitte på dem når de gjør øvelsene sine. Enten det er brystpress, beinpress, løfting av vekter etc. Gud jeg blir frustrert av å stå bak resepsjonen her og ikke kan gjøre annet enn å se på og kjenne hormonene bruse opp i kroppen. Får ofte blikkontakt med mange av dem, men det er bare sånn blikkontakt -> smil og that's it. De sier hei og hade og kommer for å kjøpe ting og tang. Som helt normale hyggelige gutter. Tenker dere gutter på treningssenteret noen ganger at dere ville "tatt" ei fin jente? Ville dere noen gang tatt initativ til å storflørte med henne? Fordi gjør det! Jeg hadde blitt glad iallfall! Skulle ønske det fantes noe måte på å vise dem at jeg har lyst på dem... Er en frustrerende fryd å være på jobb altså. U hot boys! Anonymous poster hash: 4bfbc...744 Hva med oss som ikke er så heite? 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Jeg anser treningssenteret som det minst sannsynlige stedet jeg noen gang kommer til å sjekke opp en jente. Årsaken er at jentene er jævlig mye deiligere enn man vanligvis kommer over, og det er dessverre de andre guttene også. Vil vil anslå at det til enhver tid er 10 gutter på senteret som er deiligere enn meg.. Jeg anser derfor sjansene som tilsvarende små for å få napp, pga. begge faktum. En annen ting er at de deilige jentene som trener der ofte viser seg å være sammen med en av de deilige guttene. Jeg vil ikke bli "der er han som prøvde å sjekke meg opp" fyren Ellers helt enig med deg, treningssenteret er en frustrerende fryd...! Deilige sprettrumper i stramme tights, stive nipples fra treninga.. Noen er nesten bare for deilige! Anonymous poster hash: 28895...397 Enig. Man har liksom litt å tape når det er et sted man er flere ganger i uka og ofte møter på samme folka. Ikke kjekt å være han eller hun som forsøkte å sjekke opp noen :b Litt verre for meg, da, som er lesbisk. Er liksom ikke sååå mange jenter som tar det som et kompliment å bli sjekka opp av en annen jente, spesielt ikke i påsyn av kamerater og venninner. Anonymous poster hash: 44688...fae
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Jeg er seriøs, hvis en av disse guttene hadde kommet til meg og spurt meg om jeg ville bli med dem hjem etter jobb så hadde jeg ikke nølt et sekund. Men, hva er det resepsjonisten kan gjøre? Eller si? Noen tips? TS Anonymous poster hash: 4bfbc...744
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Enig. Man har liksom litt å tape når det er et sted man er flere ganger i uka og ofte møter på samme folka. Ikke kjekt å være han eller hun som forsøkte å sjekke opp noen :b Litt verre for meg, da, som er lesbisk. Er liksom ikke sååå mange jenter som tar det som et kompliment å bli sjekka opp av en annen jente, spesielt ikke i påsyn av kamerater og venninner. Anonymous poster hash: 44688...fae Du har den fordelen at du faktisk kan prate og bli kjent med disse jentene uten at folk oppfatter det som om du sjekker dem opp! Anonymous poster hash: 4bfbc...744
Singha Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Jeg er seriøs, hvis en av disse guttene hadde kommet til meg og spurt meg om jeg ville bli med dem hjem etter jobb så hadde jeg ikke nølt et sekund. Men, hva er det resepsjonisten kan gjøre? Eller si? Noen tips? TS Anonymous poster hash: 4bfbc...744 Du jobber jo der. Du burde da kunne ha massevis av påskudd til å starte en samtale i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Jeg er seriøs, hvis en av disse guttene hadde kommet til meg og spurt meg om jeg ville bli med dem hjem etter jobb så hadde jeg ikke nølt et sekund. Men, hva er det resepsjonisten kan gjøre? Eller si? Noen tips? TS Anonymous poster hash: 4bfbc...744 Du sitter jo best til av alle til å prate med dem. Flørt litt og litt, så vil nok de fort kunne finen på å ta initiativet tilbake PS: Bare pass på at du ikke mister jobben Anonymous poster hash: 28895...397
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Tenk hvordan de ser ut når de driter, så kommer du til å klare å konsentrere deg bak diskenAnonymous poster hash: 56616...31a 8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 Du har den fordelen at du faktisk kan prate og bli kjent med disse jentene uten at folk oppfatter det som om du sjekker dem opp! Anonymous poster hash: 4bfbc...744 Det kan da dere også. Like kleint for meg å gå bort til en fremmed jente og begynne å prate som for en gutt. Anonymous poster hash: 44688...fae
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #12 Skrevet 4. juli 2013 Jeg tolker deg dithen at du har utsyn til dem som trener fra resepsjonen, da jobber du i hvert fall ikke der hvor jeg trener. På spørsmålet ditt om jeg ville "tatt" ei fin jente antar jeg at du tenker på en av jentene i resepsjonen. Det er mange av dem som er søte som bare det, men de er tidlig i tjueårene og jeg er i andre halvdel av trettiårene, så jeg føler at det er litt for mange år mellom oss. Nå er jeg en sjenert mann og får omtrent angst bare av å tenke tanken på å sjekke opp ei jente, men som de andre har svart her så er treningsstudio ekstra ille. Jeg har jo tenkt å fortsette å trene der, og tanken på å hver uke møte resepsjonisten som hånlig avviste meg er nok til å fjerne enhver lyst til å si noe særlig mer enn "hei". Skal man komme noen vei her i livet, må man våge å satse litt. Jeg vet utmerket godt at det er grunnen til min singeltilværelse. Det gjelder for kvinner også, det er ikke alltid drømmemannen sjekker opp deg. Du kan jo skrive navnet og nummeret ditt på en lapp og forsøke å gi det diskret til en som kommer alene. Eller så kan du være enda mer direkte: Si, eller skriv på lappen, "blir du med meg hjem en dag?". Du kan risikere at han har dame fra før av, eller at han sier nei selv om han ikke har dame, men sånn er livet dessverre. Anonymous poster hash: 48daf...9a7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #13 Skrevet 4. juli 2013 Tenk hvordan de ser ut når de driter, så kommer du til å klare å konsentrere deg bak diskenAnonymous poster hash: 56616...31a Den funker på alt!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: c3f91...966 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #14 Skrevet 4. juli 2013 Den funker på alt!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: c3f91...966 LOL. True storyAnonymous poster hash: 56616...31a
Cristella Skrevet 4. juli 2013 #15 Skrevet 4. juli 2013 Tenk hvordan de ser ut når de driter, så kommer du til å klare å konsentrere deg bak diskenAnonymous poster hash: 56616...31a Takk for tipset! Har vært et par småfrustrerende øyeblikk på treningssenteret nå som kjæresten er bortreist og jeg har måttet gå et par uker uten sex!
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #16 Skrevet 4. juli 2013 Anbefales ikke å tenke på folk som driter om du liker scat. Anonymous poster hash: 67cc9...a03 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #17 Skrevet 4. juli 2013 Kan dere slutte med alt dette dritt-pratet..... TS Anonymous poster hash: 4bfbc...744
Gjest 10ne Skrevet 4. juli 2013 #18 Skrevet 4. juli 2013 Takk for tipset! Har vært et par småfrustrerende øyeblikk på treningssenteret nå som kjæresten er bortreist og jeg har måttet gå et par uker uten sex! Hahahaha! Det tipset skal jeg bruke fremover.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #19 Skrevet 4. juli 2013 Kan dere slutte med alt dette dritt-pratet..... TS Anonymous poster hash: 4bfbc...744 Enig. Se dem for deg skallet i stedet. Anonymous poster hash: 44688...fae 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #20 Skrevet 4. juli 2013 Jeg fant min forrige kjæreste på treningssenteret (jeg var resepsjonist)! Han var dødskjekk og etter et par dager med fnising mellom meg og noen kvinnelige kolleager bestemte vi oss for å kollektivt sende ham en melding på facebook ved å si vi var "velkomstgruppa". Neste gang han var på trening snakket vi sammen i en halvtime, neste gang tok han med en kaffe til meg da jeg hadde morgenvakt og neste igjen kom han akkurat sånn at vi tok følge hjem. Flørtet på facebook og sms, så ba han meg på ordentlig date og 1 måned etter var vi sammen. Fikk en del misunnelige blikk fra de andre Er en eks nå, men kommer aldri til å glemme sommerfuglene jeg hadde i magen Den som våger intet vinner! Anonymous poster hash: 68080...9cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå