hegelille Skrevet 7. juni 2002 #1 Del Skrevet 7. juni 2002 skjønner ikke hvorfor jeg er mer kåt når jeg er hjemme på sommerferie. tror det er fordi kjæresten ikke er her. men det er jo godt å komme hjem til han en liten tur i ferien... er det noen andre som har det slik at de er mer lysten når de vet du ikke kan få din kjære??12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 7. juni 2002 #2 Del Skrevet 7. juni 2002 En ting er iallfall sikkert - -man blir j.... lysten når man ikke har noen kjære i det hele tatt! *sukk* Nelle 1212[ Dette Innlegg er endret av: Nelle den 2002-06-07 20:24 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlennJesus Skrevet 7. juni 2002 #3 Del Skrevet 7. juni 2002 Ja jeg tror deg jeg Hege, har alltid hatt intrykk at damer blir mer kåte når dem ikke har en gutt som maser på dem hele tiden. Men ikke spør hvorfor, dette er noe jeg har fundert på i over femten år, og kommer ikkenoen vei. Det er bare sånn liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #4 Del Skrevet 7. juni 2002 ;D ;P :'( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #5 Del Skrevet 7. juni 2002 ;D ;P :'( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luvV8s Skrevet 7. juni 2002 #6 Del Skrevet 7. juni 2002 JAH sånn har jeg det også! måtte reise fra gutten min i sydney da jeg dro hjem til norge igjen... og plutselig er jeg kåt som aldri før!!! hmmmm...sikkert noe i det uttrykket "man ønsker seg mest det man ikke kan få"...jeg ønsker meg mest han i hvert fall! det leie er at han ikke får fri fra jobben for å besøke meg før om et helt ÅR!!! uff...min første kjærlighet oxo! er nok litt sur på skjebnen ja! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå