AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Sitter og leter etter en fin plass å reise til i september og har sett litt på Plakias på sørkysten av Kreta, men ser at noen tidligere gjester skriver at det var mye vind der. Er det noen som har vært der og har noen erfaringer? Stemmer det at det alltid er mye vind eller har de bare vært uheldige? Orker ikke reise dit om det ikke er "full storm" hele tiden. Tips til andre rolige, fine steder på Kreta. Må ha leilighet med 2 soverom siden vi er flere som reiser sammen, nært stranden og koselige tavernaer. Anonymous poster hash: 49469...23b
lillemeg90 Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Vi var der i juli 2008. Var noe vind, men ikke slik at jeg husker det som "der det blåste". Var sånn at det var behagelig:)
lillemeg90 Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Ps. Plakias er en liten, men veldig koslig by!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Takk for svar! Det høres ikke så verst ut. Tror at vi går for Plakias da. Noen andre som har erfaringer fra sør-kysten av Kreta angående vind? Trenger ikke være akkurat i Plakias. Skal overrske min gamle mor med sydentur og vil ikke at hun blåser bort i første forsøk (hun har aldri vært i syden før) TS Anonymous poster hash: 49469...23b
lillemeg90 Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Hvis dere reiser vil jeg anbefale å ta båt ut til preveli beach, kjempefin plass!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Takk for tipset, googlet det og det så fint ut! TS Anonymous poster hash: 49469...23b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå