Gå til innhold

Kjenner du til "annet" mappen på facebook?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt det som en selvfølge at alle vet om "annet" mappen på facebook. Men vet du om den og evt. hvor lenge siden er det du oppdaget den?

Anonymous poster hash: 73f48...021
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men dessverre ikke så mange kjærlighetsbrev der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hva er dette?

Anonymous poster hash: 31acc...a66

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hva er dette?

Anonymous poster hash: 31acc...a66

Det er CIAs mappe hvor de fører logg over hvem som googla hemorroider sist. Ukentlig lages det et sammendrag og sendes ut til alle facebook-profiler.

Anonymous poster hash: 52cbd...a24

• Liker 6
Skrevet

Ja, det er mappen der meldinger fra alle du ikke er "venn" med havner! Og de meldingene er skjult, de regnes ikke med i tallet for uleste meldinger, de vises ikke før du åpner mappa. Jeg har funnet viktige og interessante meldinger der som hadde ligget der i månedsvis! Åh, Facebook er virkelig noe for seg selv.

• Liker 4
Skrevet

Jepp, vet om den. Er nok endel år siden jeg oppdaget den. :)

AnonymBruker
Skrevet

ja men får som regel meldinger av mannfolk i utlandet........vet ikke hvor lenge jeg har vist om det men en stund.

Anonymous poster hash: c2bfc...6e0
Gjest Houdini
Skrevet

Har fått en melding av en viss fyr der, han lurer på om jeg har flytta tilbake til *beep*. Husker ikke hvem det er.

Gjest Houdini
Skrevet

Det er kanksje derfor et par jeg har sendt kjærlighetserklæringer til ikke har sett meldingene mine? Har ikke akkurat addet dem!

Gjest C4r1n3
Skrevet

Vet om den, har visst om den i 1-års tid eller noe, men sjekker den sjeldent.

Skrevet

Ja, oppdaget den for lenge siden, men jeg får aldri noen ting der :lete:

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan finner jeg annet-mappen?

Anonymous poster hash: a0e6f...129
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, oppdaget den for lenge siden, men jeg får aldri noen ting der :lete:

Selvsagt ikke, det er liksom forbeholdt de som kjefter på katter.

:danse:

Anonymous poster hash: 52cbd...a24

• Liker 2
Skrevet

Det var nytt for meg gitt! Og der lå det et visst antall meldinger av ymse slag ala Hello darling osv av folk jeg overhode ikke vet hvem er!.. He,he - lusker inn på fb for å slette meldinger... :fnise:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Klart jeg vet om mappa. Vil jo ikke gå glipp av alle de fine flørtebrevene jeg får :P

Hello dear,
How are you doing???
I was searching for a friend when i came across your lovely profile and i must confess that you captivated my heart with your nice profile and wonderful looks Can i know you better???can we be friends??? Do hope to hear from you real soon,Till then keep smiling gorgeous and don't forget that Harry is here thinking of you and waiting to read from you real soon...
Cheers!!!
Harry..

A real man chooses to honor, love, respect, adore and be faithful to one woman. Actually i was going true my profile and i saw your picture i was carried away.What a beautiful and cute picture you have here.I will like us to be friend
Dear hope to hear from you again.
Regard Mark

• Liker 3
Skrevet

Fant ut om den nå...sjekket den.. og den var tom gitt :P

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Hvordan finner jeg annet-mappen?

Anonymous poster hash: a0e6f...129

vær på hjemsiden

i kolonnen til venstre trykker du på meldinger

Nå er innboksen din over hele siden

Rett under de 3 standarikonene "venneforespørsler", "innboks" "varsler" (helt øverst til venstre) så ser du det står "innboks" og "annet" Den "annet"`en er det som det snakkes om her.

Endret av NozMonster
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

GISP!!! Du er den vakreste jeg noensinne har sett!

*klem*

Hello, how are you? i like your profile picture ,, can we be friends?

Best Regards

Beklager, men jeg måtte bare gi deg et kompliment for det utrolig flotte håret ditt! Håper du ikke har klippet det.

Hei

Heia xxxx : )

Kom over deg her på inne på fb : ) og når jeg så hvor flott du er , tenkte at jeg denne damen virker kjempe koselig ud og måtte ta kontakt med deg : )

Jeg heter øyvind og e 34

Faktisk flere nordmenn enn utendlanske romantikere som har vært så greie å sendt "mail" til meg.

Anonymous poster hash: 436be...102

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...