Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn tynt stoff i dem så alle humper og dumper på rumpa synes?



Anonymous poster hash: c9bdc...ac6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke spesielt tynt stoff.

Skrevet

Anbefales på det sterkeste! Du må kjøpe en som sitter som klistret; de vil nemlig utvide seg litt. Fasongen holder vask etter vask! Min beste bukse!

Skrevet

Anbefales på det sterkeste! Du må kjøpe en som sitter som klistret; de vil nemlig utvide seg litt. Fasongen holder vask etter vask! Min beste bukse!

Helt enig at de anbefales, men mine har ikke utvidet seg. Det er ikke alltid det skjer. Jeg vil i hvert fall ikke anbefale at man kjøper veldig, veldig trange. Men jeg vet jo at mange opplever at de utvider seg litt, så man må kanskje bare prøve seg fram.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Hvor mye koster disse buksene? Og kan man få dem korte?

Jeg er 157, med stor rumpe og smalt liv, og disse buksene høres jo fantastiske ut! Jeg har alltid bare 1 dongeribukse i skapet fordi jeg hater å kjøpe dem.

Skrevet

Hvor mye koster disse buksene? Og kan man få dem korte?

Jeg er 157, med stor rumpe og smalt liv, og disse buksene høres jo fantastiske ut! Jeg har alltid bare 1 dongeribukse i skapet fordi jeg hater å kjøpe dem.

De ligger på rundt 5-800 kr. Sure kroner der og da, men vel verdt pengene. På carlings kan de legge dem opp for deg, tror ikke det koster noe ekstra heller. Ville bare forhørt meg jeg :) For min del er den korteste (32 i bena) akkuratt litt for lang, men pleier å brette det opp.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

De ligger på rundt 5-800 kr. Sure kroner der og da, men vel verdt pengene. På carlings kan de legge dem opp for deg, tror ikke det koster noe ekstra heller. Ville bare forhørt meg jeg :) For min del er den korteste (32 i bena) akkuratt litt for lang, men pleier å brette det opp.

Ååååh, farsken, jeg som skulle prøve å spare penger :fnise: Men mulig jeg må innom å kjøpe et par da...men jeg synes det er så skummelt på Carlings, bare hippe mennesker som jobber der og jeg føler meg så....blæh?

  • Liker 1
Skrevet

Ååååh, farsken, jeg som skulle prøve å spare penger :fnise: Men mulig jeg må innom å kjøpe et par da...men jeg synes det er så skummelt på Carlings, bare hippe mennesker som jobber der og jeg føler meg så....blæh?

Vet du hva? Ikke bry deg om at de er hippe eller whatnot. De er der for å gi DEG god service, ikke motsatt! Ville vurdert å kjøpe et par, for de holder leeenge! Jeg kjøpte et par med høyt liv, som jeg etterpå angret litt pøå fordi livet var så høyt på den. Den er nå blitt min favorittbukse og jeg bruker den omtrent hver dag (ironisk, men du skjønner poenget :fnise: ).

Skrevet

Hvor mye koster disse buksene? Og kan man få dem korte?

Jeg er 157, med stor rumpe og smalt liv, og disse buksene høres jo fantastiske ut! Jeg har alltid bare 1 dongeribukse i skapet fordi jeg hater å kjøpe dem.

Husk å finne ut om Demi Curve er rett fasong til deg. har du veldig smalt liv i forhold til hoftene så kan det hende at du trenger bold curve (sånn som meg), med demi curve får jeg fortsatt "glippe" i livet, da buksa er for stor i magen. Vet ikke om de måler deg på carlings, men de gjør det i alle fall hos Levis :)

  • Liker 1
Skrevet

De ligger på rundt 5-800 kr. Sure kroner der og da, men vel verdt pengene. På carlings kan de legge dem opp for deg, tror ikke det koster noe ekstra heller. Ville bare forhørt meg jeg :) For min del er den korteste (32 i bena) akkuratt litt for lang, men pleier å brette det opp.

800-1000 kr er mer reell pris, med mindre man finner dem på salg.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Husk å finne ut om Demi Curve er rett fasong til deg. har du veldig smalt liv i forhold til hoftene så kan det hende at du trenger bold curve (sånn som meg), med demi curve får jeg fortsatt "glippe" i livet, da buksa er for stor i magen. Vet ikke om de måler deg på carlings, men de gjør det i alle fall hos Levis :)

Da skal jeg prøve å tørre å dra dit, tusen takk for svar! Jeg er ikke veldig smal, mål midje/rumpe er 72/105 så har gaaanske smal midje i forhold til rumpa, aner ikke hva målene på de forskjellige er.

AnonymBruker
Skrevet

Da skal jeg prøve å tørre å dra dit, tusen takk for svar! Jeg er ikke veldig smal, mål midje/rumpe er 72/105 så har gaaanske smal midje i forhold til rumpa, aner ikke hva målene på de forskjellige er.

Da er du nok en bold curve, men for all del, dra dit de måler deg så du ikke kaster bort tid på å prøve gale modeller og å føle deg teit. Det er en helt annen opplevelse å prøve bukser som faktisk passer enn bukser som er laget for pinne-rette folk.

Anonymous poster hash: ae97a...de0

Skrevet

Det eneste problemet med å være bold curve er at det er vanskeligere å få tak i disse buksene. Det er veldig få bold curve-modeller som tas inn på carlings, og de modellene de har har modern rise (og er altså litt lavere i livet), de buksene passer ikke meg. Jeg må ha bold curve/classic rise, og da må jeg visst finne meg en levisbutikk...

Skrevet

Jeg kjøpte noen jeansbukser på carlings! Det er mørk skinnyjeans, og den er så fin på! Og den er fortsatt like trang som dagen jeg kjøpte den! Snart to år siden :)

Gjest jeansgutt
Skrevet

Hei!

vurderer å gå til innkjøp av et par Levi's Jeans - Modell Demi Curve modern rise, også sånn helt mørk vask.

Er det noen som kan si noe generelt om kvaliteten? Holder de seg godt etter mange vask? Farge, passform? Utvider de seg mye etter bruk?

Eventuelt noen med noen andre forslag til bukser jeg bør prøve? Skal for første gang kjøpe noe annet enn Bik Bok og Hennes og Maurits. Er i denne omgang ute etter ordentlige jeans, og ikke bukser av bare strech slik som feks. Dr. Den

Har prøvd en god del modeller fra Acne, men fant ingen som satt bra over rumpa.

Jeg har flere par Demi Curve, jeg elsker de jeansa, god kvalitet og holder seg godt! Kjøp en str mindre enn den som passer perfekt ny! Den skal sitte helt stramt som ny, for da blir den perfekt etter noe bruk:-) G-Star og Tiger of Sweden har også flere kule merker, vært å teste:-)

  • 3 år senere...
Skrevet

This is a man's world...

..sa jeg til ekspeditøren på Levi's-butikken i går da han informerte meg om at denne buksa ikke finnes lenge!

Stemmer det? :grine:
For første gang i mitt liv har jeg funnet en bukse av ekte denim som i tillegg passer rumpa og går inn i livet igjen.

Jeg følger ikke så godt med på nye trender og nye modeller, kanskje nettopp derfor trodde jeg Levi's var nokså seif.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...