Trolll Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Hei! vurderer å gå til innkjøp av et par Levi's Jeans - Modell Demi Curve modern rise, også sånn helt mørk vask. Er det noen som kan si noe generelt om kvaliteten? Holder de seg godt etter mange vask? Farge, passform? Utvider de seg mye etter bruk? Eventuelt noen med noen andre forslag til bukser jeg bør prøve? Skal for første gang kjøpe noe annet enn Bik Bok og Hennes og Maurits. Er i denne omgang ute etter ordentlige jeans, og ikke bukser av bare strech slik som feks. Dr. Denim. Har prøvd en god del modeller fra Acne, men fant ingen som satt bra over rumpa.
Mangopai Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Beste dongeribuksa jeg har, hvertfall! Holder bra på både form og farge, lufter den som oftest, så den er ikke mye vaska, da.. Kjøpte en som satt godt på, og den har ikke gått noe særlig ut på de 8mndene jeg har hatt den 1
Mrs.Smith Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Hei! vurderer å gå til innkjøp av et par Levi's Jeans - Modell Demi Curve modern rise, også sånn helt mørk vask. Er det noen som kan si noe generelt om kvaliteten? Holder de seg godt etter mange vask? Farge, passform? Utvider de seg mye etter bruk? Eventuelt noen med noen andre forslag til bukser jeg bør prøve? Skal for første gang kjøpe noe annet enn Bik Bok og Hennes og Maurits. Er i denne omgang ute etter ordentlige jeans, og ikke bukser av bare strech slik som feks. Dr. Denim. Har prøvd en god del modeller fra Acne, men fant ingen som satt bra over rumpa. Den er helt fantastisk. Beste jeansen jeg har hatt (den og Mardou&Dean sin). Den holder godt i vask, både farge og fasong. Jeg fikk hjelp av mannen min (han jobber på jeansbutikk), og han sa jeg måtte presse den på meg. Litt trang i starten, men nå sitter den perfekt! Så anbefaler deg til å dra til en Carlingsbutikk og få hjelp av de som jobber der.
Emelisse Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har en, og synes den er fæl. Strammer midt på sideflesket, gnager i skrittet og ble fort litt slapp i baken. Dyrt bomkjøp.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har en, og synes den er fæl. Strammer midt på sideflesket, gnager i skrittet og ble fort litt slapp i baken. Dyrt bomkjøp. Da er det jo bare feil passform. Anonymous poster hash: 8125e...943
Rosa Sitron Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Da er det jo bare feil passform. Anonymous poster hash: 8125e...943 Og passform var jo noe av det TS spurte om. =)
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Og passform var jo noe av det TS spurte om. =) Sant det, men demi curve er laget for større rumper og mindre midjer. Jeg har to stykker og de sitter perfekt. Kniper det i sideflesket og er slapp i rumpa da bør man prøve slight curve. Anonymous poster hash: 8125e...943 1
bambis Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Jeg bruker bold curve, men vil tro kvaliteten på buksa er den samme. Er strålende fornøyd, og tenker å gå til innkjøp av enda ei curve ID bukse.
Emelisse Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Sant det, men demi curve er laget for større rumper og mindre midjer. Jeg har to stykker og de sitter perfekt. Kniper det i sideflesket og er slapp i rumpa da bør man prøve slight curve. Anonymous poster hash: 8125e...943 Merkelig nok var det personalet hos Carlings som anbefalte nettopp Demi Curve. Slapp i rumpa ble den etter bruk. Med mine 26" i livet er ingen som kan beskylde meg for å ha stor midje, det er heller rumpa som ikke er feit nok. Jeg har prøvd Slight Curve også, men den modellen passer om mulig ennå verre.
Jolene Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 Elsker dem! Eneste buksene som sitter perfekt om lår og rumpe! Holder seg godt i vask mtp fasong og farge også.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #12 Skrevet 4. juli 2013 Merkelig nok var det personalet hos Carlings som anbefalte nettopp Demi Curve. Slapp i rumpa ble den etter bruk. Med mine 26" i livet er ingen som kan beskylde meg for å ha stor midje, det er heller rumpa som ikke er feit nok. Jeg har prøvd Slight Curve også, men den modellen passer om mulig ennå verre. Jeg mente ikke stor midje på den måten men hofte-midje ratio. Anonymous poster hash: 8125e...943
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #13 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har ingen bukser i Demi Curve, men et par i Bold, og de er helt forskjellige avhengig av fargen. Den ene er supermyk, men slites nok fortere enn den andre, som er tykkere og stivere. Anonymous poster hash: ae97a...de0
Gjest Lille-pus Skrevet 4. juli 2013 #14 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har faktisk to, Demi curve. Helt supre (kjøpte dem i Levi's butikke på en bedre Outlet utenfor Krakow i fjor) Må kjøpes så trange at du tror dett ikke går, men da er de gull til min fasong. Veldig fornøyd med holdbareht på farve og på at de holder fasongen meget godt. Totalt: Veldig bra jeans til min kropp.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #15 Skrevet 6. juli 2013 Sant det, men demi curve er laget for større rumper og mindre midjer. Jeg har to stykker og de sitter perfekt. Kniper det i sideflesket og er slapp i rumpa da bør man prøve slight curve. Anonymous poster hash: 8125e...943 Nei, bold curve er vel for smale midjer/større rumpe og lår? Slight curve passer vel best til de som er rette/smale likt overalt. Uansett har ingen perfekt passform til en av buksene Jeg synes den var noe trang i livet(er ikke spesielt smal i livet), og perfekt på rumpe/lår. Vil si jeg har medium rumpe og slankere lår/legger enn gjennomsnittet. Kvaliteten synes jeg er helt OK - den vier seg ikke særlig ut, men bortsett fra at rumpen min blir finest i den buksen opplever jeg at endel modeller på BikBok er mye mer behagelige å gå med for meg, de har mer stretch i midjen. Det har på et vis Levis sin også, men - den gir liksom ikke etter. Pluss for de med smale liv - selv om min venninne som bruker Bold Curve(slank med fyldig rumpe/fyldigere lår og veldig smal midje) synes sin modell blir for stor i midjen. Skal sies at den sorte modellen i Demi Curve sitter helt annerledes og ikke fint på meg sammenliknet med den mørk blå som sitter som et skudd. Anonymous poster hash: bf1b7...dbf
Safiye Skrevet 6. juli 2013 #16 Skrevet 6. juli 2013 Har så problemer med Levisbuksene mine: enten så passer de bare i lengden eller bare midje. Finner aldri en Levis bukse som passer meg nær 100%. Men kvaliteten på de er helt super syntes jeg. De beste buksene jeg har prøvd, og som varer i lengden.
Jolene Skrevet 6. juli 2013 #17 Skrevet 6. juli 2013 Nei, bold curve er vel for smale midjer/større rumpe og lår? Slight curve passer vel best til de som er rette/smale likt overalt. Uansett har ingen perfekt passform til en av buksene Jeg synes den var noe trang i livet(er ikke spesielt smal i livet), og perfekt på rumpe/lår. Vil si jeg har medium rumpe og slankere lår/legger enn gjennomsnittet. Kvaliteten synes jeg er helt OK - den vier seg ikke særlig ut, men bortsett fra at rumpen min blir finest i den buksen opplever jeg at endel modeller på BikBok er mye mer behagelige å gå med for meg, de har mer stretch i midjen. Det har på et vis Levis sin også, men - den gir liksom ikke etter. Pluss for de med smale liv - selv om min venninne som bruker Bold Curve(slank med fyldig rumpe/fyldigere lår og veldig smal midje) synes sin modell blir for stor i midjen. Skal sies at den sorte modellen i Demi Curve sitter helt annerledes og ikke fint på meg sammenliknet med den mørk blå som sitter som et skudd. Anonymous poster hash: bf1b7...dbf En jeg kjenner som driver med Levi's sa følgende til meg: Bold Curve: For de med store rumper aka afrikanske rumper Demi Curve: for damer med smal midje og relativt stor rumpe Slight Curve: for damer med mer asiatisk kropp/mer rette i kroppen og ikke feks timeglass.
bambis Skrevet 8. juli 2013 #18 Skrevet 8. juli 2013 Det er forskjellen mellom hofter og midje som måles. Har man stor forskjell på midje og hofter bruker man bold curve, ved litt mindre forskjell bruker man demi curve. Så det er ikke egentlig størrelsen på rumpa det kommer an på, da må man opp i buksestørrelse.
Mrs.Smith Skrevet 8. juli 2013 #19 Skrevet 8. juli 2013 Det er også en ny model fra Diesel som er veldig bra. Tror den heter Skinzee. Jeg har prøvd den på og den er veldig behagelig samtidig får du en utrolig flott rumpe i den.
Mija Skrevet 9. juli 2013 #20 Skrevet 9. juli 2013 Elsker dem! Jeg har mange par, og for meg er det verdens beste bukser. Har flest i svart og mørkeblå. De første parene kjøpte jeg for tre år siden, de er mye brukt, men fortsatt like fine. De svarte mister bittelitt farge ganske fort, men jeg synes ikke de gjør noe. De mørkeblå mister også litt farge etter hvert, men det tar laang tid. Jeg synes ellers at de holder seg veldig godt, og passformen har holdt seg perfekt. (Vasker aldri jeans med tøymykner) Ellers vil jeg bare nevne at det IKKE funker for meg å presse meg inn i en for trang bukse. Jeg bruker 27 eller 28 i jeans, det kommer litt an på produsent og passform. Levisjeansene har jeg stort sett i str 27, men 26 hadde blitt altfor trangt/ubehagelig. Jeg har noen par i str 28, de sitter helt fint de også. Greit med noen par som ikke sitter helt stramt, noen ganger føler man seg litt oppblåst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå