Veslejenta Skrevet 15. april 2004 #1 Del Skrevet 15. april 2004 Sånn skuffe til vaskepulveret? Jeg har prøvd mange butikker som selger Omo og Blenda, men kan ikke finne det noe sted. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 15. april 2004 #2 Del Skrevet 15. april 2004 Kanskje du kan få tak i slike på vaskemiddelprodusentene sine hjemmesider...? www.omo.no www.blenda.no Eller kanskje hos www.gjerrigknarken.no de pleier jo ha med en del linker til alt man kan få... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 15. april 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 15. april 2004 Takk for svar! jeg har prøvd hjemmesidene til produsentene og fant ingenting der. Jeg får forresten ikke gjerrigknarklinken til å fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 15. april 2004 #4 Del Skrevet 15. april 2004 Ring det kundeservicenummeret som står på pakken med vaskepulver. Det gjorde jeg. Kommer gratis i posten sammen med plastboks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå