AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Jeg tok babyfoot for 6 dager siden, og dag ser jeg endelig at noe begynner å skje! Jeg hade egentlig gitt opp og trodde det ikke skulle virke på meg. Men nå har det altså begynt å "løsne" i huden. Det store spørsmålet nå: skal jeg bare la det være uten å gjøre noe, eller skal jeg begynne å dra/skrape av den løse huden? Anonymous poster hash: dd694...d5b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Det står vel gjerne på pakken at det går noen dager før det skjer noe. Første gang funka det ikke på meg, men tenkte jeg skulle prøve en gang til, kanskje et år etter. Da funka det gull:) Selv klarer jeg ikke la sånt være så jeg dro det av:P Anonymous poster hash: 82ab5...a50
fuksia Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Jeg trodde også at det ikke hadde funka da jeg prøvde det, til en dag jeg tok av meg sokken og halve huden lå igjen vet ikke om det er meningen eller ikke, men jeg klarte heller ikke å la være å pille på det, så dro av en del av den løse huden.
Gjest Tirkes Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 ....mmmhmm. jeg for meg sokkeformede hudfiller. Og makabre meg ble nysgjerrig - hva er dette babyfoot-tingen....? 1
Tomaten Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Funket ikke på meg. Men har hørt at den har vært veldig effektiv hos andre, så kanksje jeg må prøve igjen
fuksia Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 ....mmmhmm. jeg for meg sokkeformede hudfiller. Og makabre meg ble nysgjerrig - hva er dette babyfoot-tingen....? Det er noen plastikk sokker med noe gele greier i, man har disse på beina i noen timer og noen dager etterpå mister man all den tørre huden. Det er genialt om man har såpass mye tørr hud at det er vannskelig å få fjernet alt på andre måter.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Det står på pakken at man ikke skal dra huden av, pga. det kan skape skade.. nul peiling på om det stemmer, for det frister jo å bare rive av.. jeg tok baby foot for 2 uker siden, men jeg har ikke flasset av opp på eller i mellom hælen og tærne under Anonymous poster hash: 98611...d54
Armitage Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 På meg så begynte flassinga i løpet av et par timer. Da hjalp jeg til med å ha bena i en bøtte med vann og skrubbet dem. Hadde myke og perfekte føtter samme dag:) Slapp å vente i flere dager på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå