~ Angel ~ Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Hei damer! Lurer på om dere kan hjelpe meg litt? Jeg er for tiden under utredning for magen min som ikke er som den skal være! Sliter med mye sure oppstøt, smerter både oppe og nede i magen og bak i ryggen. Er mye kvalm og sliter med mat. Er 23 år, 165 cm og veier 48 kg, går ikke opp uansett hva jeg gjør. Er derfor tynn og trener / har aldri trent fast.. Jeg sliter med konentrasjon både på jobb og hjemme. Det går ut over forholdet mitt med samboeren min og til tider med datteren min Dersom jeg må på do (ikke tisse) blir jeg av og til kjempe dårlig (kvalm, hodepine, vondt i hele magen, bak i ryggen oppe og til tider feber..) Noen som har vært borti lignende? Har prøvd gastroskopi, men det gikk dårlig, så har ikke sjekket innvendig, men tatt UL hvor de ikke fant noe annet enn en full tykktarm.. Begynner å bli frustrerende... Har tatt en haaaug med blodprøver og får svar på disse neste fredag.. Spent på hva de finner ut og håper på en måte de finner noe, ellers er det videre med andre undersøkelser.. Noen som har opplevd lignende?
Gjest Evelynita Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Jeg kan man mildt sagt si jeg sliter med magen. Jeg har vært inne til utallige undersøkelser uten at de finner noe :/Håper de finner ut hva som feiler deg, slitsom å gå sånn her
Elanore Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Tatt avføringsprøver? Ellers kan du be om en heftig dose med dormicum så du får gastroskopien unnagjort... Glemmer alt og "sovner" - hadde gjerne gjort det igjen selv dersom det var nødvendig. 1
~ Angel ~ Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2013 Tatt avføringsprøver for 3 mnd siden da jeg ble lagt inn på sykehus fordi de trodde d var blødende magesår.. Me de fant ingenting på dem. Har også tatt en annen som jeg får svar på neste fredag. Spent! D er utrolig slitende å gå slik som dette og begynner å bli lei Jeg fikk en sprøyte da jeg skulle ta gastroskopi, men jeg dro den opp likevell.. Så det blir i narkose om jeg må gjøre det igjen. Lurer fælt på hva det er og håper de finner noe snart!!
~ Angel ~ Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2013 Noen flere som vil lese og evt. svare? Var på det igjen i natt, våknet med dotrang og ble bare dårligere å dårligere... Satt på do i 2 timer (!!!) og sovnet etterpå på sofaen, kvalm og uvel.. Så våknet miniprinsessa etter en stund og ville ikke sove mer. Så da ble det 3 timer søvn på meg i natt! FESTLIG! ... Sliten og lei...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå