Gå til innhold

Sorte skinny jeans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til sorte bukser, som holder på fargen, ikke tiltrekker seg lo og hår, og som ikke er for tights-aktig?

Til ca 500kr?

:)

Anonymous poster hash: 352c3...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle til og si Tiger of Sweden, men de ligger nok rundt 1.000 lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til sorte bukser, som holder på fargen, ikke tiltrekker seg lo og hår, og som ikke er for tights-aktig?

Til ca 500kr?

:)

Anonymous poster hash: 352c3...103

Er veldig fornøyd med disse, høye på livet og tiltrekker seg ikke lo. Veldig fine på rumpa da de har store bittelitt lave lommer. Bruker 29/32. Du kan bestille den str du normalt bruker i f.eks Levis. De er heller ikke superskinny så de er ikke for tights aktige. Er litt rom for lår og legg.

http://www.ellos.no/saint-tropez/saint-tropez-jeans/399518?N=1z141puZ1z141s1Z1z13xo8Z1z141ogZ1z141od&Nao=8&Ns=RankValue3|1

Endret av *Cat*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg er veldig fornøyd med Cheap Monday sine til den prisen. De mister nok litt farge, men kan jo etterfarges?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med high flex (evt superflex) fra bikbok til den prisen. Elsker at den ikke har utvidet seg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søker forsåvidt det samme, bare uten prisgrense (til en viss grad) og med lange bein. Litt sløseri å lage en egen tråd, så det er lov til å tipse om det her. :) Tiger og BikBok sine er for korte, de fra Cheap Monday mister enten fargen for fort eller er ikke stretchy nok.



Anonymous poster hash: 10113...087
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Jeg søker forsåvidt det samme, bare uten prisgrense (til en viss grad) og med lange bein. Litt sløseri å lage en egen tråd, så det er lov til å tipse om det her. :) Tiger og BikBok sine er for korte, de fra Cheap Monday mister enten fargen for fort eller er ikke stretchy nok. Anonymous poster hash: 10113...087

Tiger sine for korte? Jeg synes de er ekstremt lange.. Men synes de har lett for å miste fasongen.

Hva med Lee?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Kristen-buksene fra Gina Tricot, og den svarte er intet unntak. Har ikke vasket den enda, men den er i hvertfall ikke en støvsamler:)



Anonymous poster hash: 99950...526
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søker forsåvidt det samme, bare uten prisgrense (til en viss grad) og med lange bein. Litt sløseri å lage en egen tråd, så det er lov til å tipse om det her. :) Tiger og BikBok sine er for korte, de fra Cheap Monday mister enten fargen for fort eller er ikke stretchy nok.

Anonymous poster hash: 10113...087

Tiger for korte? De har jo opp til 36 i lengde i nesten alle modeller.

Anonymous poster hash: 02bf5...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Kristen-buksene fra Gina Tricot, og den svarte er intet unntak. Har ikke vasket den enda, men den er i hvertfall ikke en støvsamler:)

Anonymous poster hash: 99950...526

Åh, de er mine favoritter! Eneste jeansen jeg ikke får fnatt av og som passer perfekt :D

Jeg har ikke opplevd at mine sorte tiltrekker seg støv eller mister farge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...