Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Hei! Håper noen kan hjelpe meg med dette: En graviditetstest skal vel taes ved det tidspunktet man skulle hatt menstruasjon. Men gjelder dette også dersom det er fare for at man er flere måneder på vei? Altså, hvis en kvinne er 4 måneder på vei, spiller det noen rolle når i måneden hun tar testen? Takker for svar.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Om kvinnen er 4 mnd på vei eller det er 4 mnd siden sist mens så spiller det ingen roll når testen tas, den blir positiv uansett når man er så langt på vei. Anonymous poster hash: 0a76e...15e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå