Gå til innhold

Lange/tynne bein - sexy eller ikke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt siden jeg var 14 har jeg hatet beina mine. De er lange/tynne, vet ikke hvordan andre ser på meg. Ikke for lange da, men... Jeg er 1.65, en ganske grei høyde; ikke for høy eller for lav ifølge min smak. Leggene mine er tynne, lårene er tynne de og, men har former som jeg er fornøyd med. Er bare at de leggene får meg til å føle meg som en pinne, selv om resten av kroppen er helt grei.

Jeg har ganske lik kropp generelt som den første jenta på bildet under: (men leggene mine er ikke like "bøyde"/forma som hennes)

3girls.jpg

Leggene mine ser liksom litt sånn her ut. Tror nok det finnes folk som drømmer om slike legger, men mine er så tynne på meg.. Jeg vil trene de opp snart. Men er det mange av dere som digger tynne bein og synes det er sexy? Burde jeg kanskje la de være som de er?

ben_0.jpg

Anonymous poster hash: 64b05...314
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tren da ve, så får du muskler i de.

AnonymBruker
Skrevet

Tren da ve, så får du muskler i de.

TS her. Er ikke akkurat det det er snakk om. Hva folk synes om tynne bein vil jeg helst vite :-) men holder på å trene opp leggene mine nå, så.

Gjest Superwoman!
Skrevet

Vet du hvor heldig du er? Hadde gjort alt for å fått de beina, her er det der alt fettet legger seg!

AnonymBruker
Skrevet

Vet du hvor heldig du er? Hadde gjort alt for å fått de beina, her er det der alt fettet legger seg!

TS her. Ah, skjønner. Har vel kanskje med det at jeg synes litt større legger er fint, med mer former liksom. Men jeg er vel ikke laget sånn, så må vel si meg fornøyd med det jeg har. Andre ser sikkert på meg som heldig, uten at jeg engang tenker over det :)

Gjest Superwoman!
Skrevet

TS her. Ah, skjønner. Har vel kanskje med det at jeg synes litt større legger er fint, med mer former liksom. Men jeg er vel ikke laget sånn, så må vel si meg fornøyd med det jeg har. Andre ser sikkert på meg som heldig, uten at jeg engang tenker over det :)

Desverre er det jo nesten alltid sånn at man vil ha det man ikke har.. Har ei veninne med DE perfekte beina (sånn som deg)! Som klager over hvor tynne de er, og at hun heller vil ha mer former. Men jeg skal love deg at du ikke har noe å være usikker på her, fordi det er kjempefint!

Skrevet

Fine bein :)

AnonymBruker
Skrevet

Syns de er alt for tynne.

Anonymous poster hash: 46215...257
  • Liker 2
Skrevet

Er de sånn som på de nederste bildene? De synes jeg ser helt normalt slanke og fine ut!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har kjempetynne bein men fortsatt har former, og at beina er for tynne for kroppen din så høres du litt epleform-aktig ut. Litt topptung. Så da er jeg enig den som skrev at du bør trene opp muskler i beina. Da kan du jevne ut proposjonene litt.

Anonymous poster hash: 3c19c...b8d
  • Liker 1
Skrevet

Knebøy :) Helst med vekt på nakken. Da får man litt større lår uten at de ser dvaske ut :)

Men snakk med en instruktør om teknikk, for den er viktig!

Gjest Coolaid
Skrevet

Nok en tråd fra jenter som finner et eller annet å være misfornøyd med når det gjelder egen kropp. Helt greit at du lufter dette. Slutt å være så selvkritisk, slutt å lete etter feil. Begynn å være selvpositiv. Lett og se på alt som er bra. Inkludert beina dine. Du er mer enn god nok :)

Det er dårlig råd å fortelle noen hva de skal gjøre for å forandre seg. Fortell heller at dem trenger å bli litt mer glad i seg selv ? Vi trenger ikke fyre oppunder kroppshysteriet som kun forteller at jenter ikke er gode nok som de er.

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvordan de er i forhold til resten av kroppen din.

Generelt er sunne, sterke bein fine - og det innebærer ikke nødvendigvis masse trening og fancy mat. :)

Anonymous poster hash: c4de6...a3b
AnonymBruker
Skrevet

Tynne legger er da ikke per definisjon sexy, men det er ikke muskuløse heller. Det er lite som per definisjon er sexy, jeg har for eksempel store lepper, men er ti ganger mer søt enn sexy. Tynne ben kan være fint det, men jeg som faktisk har lange tynne bein (er 181) synes de ble mye penere etter at jeg begynte å trene styrke. De er fremdeles veldig tynne, det er genetisk, men de er litt mer spretne og ser ikke så ubrukelige ut som de gjorde da jeg var tenåring.

Anonymous poster hash: e90cc...997

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...