Gå til innhold

Aversjonstrening, trenger alarm

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en del uvaner som jeg ønsker å få bort. Feks tics og tankekverning. Det hjelper å skifte fokus, men jeg får ikke det til så lett på egen hånd. Men om jeg hadde en liten dings som lagde en passe høy og ubehagelig lyd, gjerne også med fjetrende blinkede lys, tror jeg det kunne få oppmerksomheten over på noe annet. Den må være så liten at jeg kan ha den i lomma, og kunne settes i gang med et trykk på en knapp.

Jeg har søkt på lommealarm og alarm, men de som jeg har funnet er laget for å skremme tyver og overfallsmenn og tilkalle hjelp, jeg trenger ikke å bli skremt, bare skvette litt og skifte spor, og jeg vil ikke forstyrre naboene (jeg bor i leilighet i et stille strøk).

Hva finnes der ute? Hva skal jeg lete etter?

Endret av Pringle
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en del uvaner som jeg ønsker å få bort. Feks tics og tankekverning. Det hjelper å skifte fokus, men jeg får ikke det til så lett på egen hånd. Men om jeg hadde en liten dings som lagde en passe høy og ubehagelig lyd, gjerne også med fjetrende blinkede lys, tror jeg det kunne få oppmerksomheten over på noe annet. Den må være så liten at jeg kan ha den i lomma, og kunne settes i gang med et trykk på en knapp.

Jeg har søkt på lommealarm og alarm, men de som jeg har funnet er laget for å skremme tyver og overfallsmenn og tilkalle hjelp, jeg trenger ikke å bli skremt, bare skvette litt og skifte spor, og jeg vil ikke forstyrre naboene (jeg bor i leilighet i et stille strøk).

Jeg hadde tatt en titt i utvalget til sånn typiske "morosak butikker", eller for eksempel min favoritt, teknikmagasinet.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg tror aversjonstrening på mennesker er noe iffy, er jo folk som mener det er iffy på hunder og katter også, vet ikke hvor lurt det er, tror kanskje det er bedre måte å jobbe med problemene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...