Gå til innhold

10 år gammel jente voldtatt

manji

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I ett land der jenter/kvinner er mindre verdt enn kyr skjer slike ting uten at noen bryr seg nevneverdig. Tviler på at denne mannen får straff som passer forbrytelsen. Hun var jo bare en liten jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt som Sunmin her. I Norge er det helt uhyrlig og utenkelig å først helle parafin på og deretter tenne på et annet menneske. Der nede er det ganske vanlig, så han var nok ikke spesielt ond eller kreativ. Dessverre. Syre er jo også en populær variant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt som Sunmin her. I Norge er det helt uhyrlig og utenkelig å først helle parafin på og deretter tenne på et annet menneske. Der nede er det ganske vanlig' date=' så han var nok ikke spesielt ond eller kreativ. Dessverre. Syre er jo også en populær variant.[/quote']

Tenker nok i de baner jeg og.

Grusomt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne med god samvittighet drept den mannen!

Sånne mennesker sløser jeg ihvertfall ikke bort medlidenhet på! håpar han dør en grusom død!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:cry: Tenk kva den stakkars jenta gjekk gjennom før ho døydde! For ei avslutning på eit altfor kort liv! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne mennesker sløser jeg ihvertfall ikke bort medlidenhet på! håpar han dør en grusom død!

Hvorfor det? Da er jo ikke du bedre enn ham? Som ham er du kun ute etter å tilfredsstille dine lyster. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Da er jo ikke du bedre enn ham? Som ham er du kun ute etter å tilfredsstille dine lyster. :-(

Jeg er bedre enn han fordi JEG dreper ikke uskyldige mennesker.

mener du at denne manen fortjener noe bedre enn jenta han drepte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Moonshadow

Enig med deg :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,fy faen :sinna::kjempesinna:

:Nikke: Denne kan jeg skrive under på med GOD samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...

Enkelte folk skulle fått snadden skjært av med en smørekniv.... og etterpå lidd samme skjebne som offeret..

Syke,syke mann!!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:klappe: Når man oppfører seg som denne mannen fraskriver man seg en hver rettighet til å bli behandlet som menneske, man gjør seg til et skadedyr, og skadedyr utrydder man!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...