AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Jeg skal ut og fly i morgen, og har derfor kjøpt meg støttestrømper. Disse stopper rett under kneet, og kanten/sømmen på slutten av stømpa strammer veldig rundt leggen! Den stopper jo nærmest blodtilførselen. Det er sånn at leggen "tyter" opp på oversiden! Den skal vel ikke være sånn? Har ikke hovne ben. Er forresten i uke 20 Anonymous poster hash: d7694...c6c
Stinelin Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Høres litt trange ut ja, ville prøvd å få tak i en størrelse større.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Ok, for de hadde bare størrelser som tilsvarte lengden på selve foten. Som skostørrelser.Anonymous poster hash: d7694...c6c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Støttestrømper skal ende ved knærne og de skal være stramme. Derimot finnes det flere forskjellige, blant annet noen som er ganske løse akkurat på toppen og som kan trekkes over knærne. En ting du kan gjøre for å se om de er for stramme er og ta en finger fra kneet og ned i strømpen, om det presser for mye og fingeren din er hvit/hvitere når du tar den opp er strømpene for stramme. Anonymous poster hash: 57fc8...67d
siebaeo Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Du får strømpebukser også, men det er kanskje litt seint nå.. støttestrømpen.no tror jeg det var jeg bestilte på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå