Gå til innhold

Kalde føtter/bein.


Padmee

Anbefalte innlegg

Har de siste par-tre ukene vært plaget av at jeg fryser sånn på føttene/beina. Det er ingenting som hjelper, jeg har prøvd å bruke tøfler, ullsokker, tepper og dyne over beina. (Ikke alt samtidig altså. :))

Er det noen andre som har opplevd det samme og som kanskje har noen råd for hva jeg kan gjøre for ikke å fryse sånn på beina/føttene? Jeg er ikke kald noen andre steder, det er kun der. Jeg kan svette ellers på kroppen, men alikevel være kald på føttene/beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du må få igang blodsirkulasjonen!

Gå, hopp, dans, spark... oops, du er visst høygravid :)

Når jeg ligger under dynen og prøver å sove -og er kald på beina- da er det eneste som hjelper å bevege beina fort, fort (luftsparke nedover senga), samtidig krøller jeg tærene opp og igjen så fort jeg kan. Da blir jeg varm og god etter få minutter!

Det hjelper fint lite å pakke varmen inn utenfra, varmen må komme innenfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må få igang blodsirkulasjonen!

Gå, hopp, dans, spark... oops, du er visst høygravid :)

Når jeg ligger under dynen og prøver å sove -og er kald på beina- da er det eneste som hjelper å bevege beina fort, fort (luftsparke nedover senga), samtidig krøller jeg tærene opp og igjen så fort jeg kan. Da blir jeg varm og god etter få minutter!

Det hjelper fint lite å pakke varmen inn utenfra, varmen må komme innenfra.

Jeg har prøvd både å gå, sparke med føttene, krølle tærne og danse, men det fungerer bare ikke. Støttestrømper hjelper heller ikke, og jeg trodde de skulle hjelpe på blodsirkulasjonen jeg.

Men takk for tipset iallefall. Det går sikkert over om en stund. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...