AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Jeg sliter mye med svette under armene... Vanlig deodorant med antiperspirant funker til en viss grad, men det lukter fremdeles ganske sterkt og blanding av deodorantens lukt og svettelukt. Har prøvd aluminiumsklorid, men dette var helt grusomt vondt, selv om jeg ikke hadde barbert meg eller noe... Reagerer også litt på noen deodoranter med kløe og utslett. Noen tips til gode deodoranter/antiperspiranter e.l.? Anonymous poster hash: afba4...b26
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Aluminiumsklorid svei heilt sinnsykt på meg også første gang jeg prøvde det, andre gangen gikk det bedre. Jeg ville ikke gitt den opp helt ennå. For det er det eneste som har virket på meg iallefall. Det tok dog ikke så mange måneder før det sluttet å virke på meg, men det er ikke slik med alle. Anonymous poster hash: e458e...5af
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Dra på apoteket og kjøp deg perspirex,funker bra på svetteproblemer
Binta Ba Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Stop 24. Har brukt denne i ca 7år nå, og er kjempefornøyd. Prøvde meg på aluminiumsklorid, og den fungerte ikke i det hele tatt for min del..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå