AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har brukt p-piller de siste 8-9 månedene, og er egentlig ikke særlig fornøyd med disse. Først brukte jeg Cerazette, som ga masse mellomblødninger - utover det fungerte de bra (følte sexlyst og humør var som det skulle være). Så har jeg prøvd Condulag, som også har gitt uforutsigbare blødninger og en "nummen" følelse både hva sex og temperament angår. Pga kreft i familien (og alder) mener legen jeg ikke bør bruke preparater med østrogen, men hun mener også at enkelte lavdoseprodukter ikke er så ille. Jeg har ikke barn, og det passer dårlig å bli gravid det neste halve året i hvert fall, kanskje enda lenger. Nå vurderer jeg p-ring eller spiral, og lurer på om det er noen her som har erfaring med begge deler? Hva bør jeg gå for? Anonymous poster hash: dacc0...6e8
Gjest C4r1n3 Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Spiral er vel helst for dem som har født barn før? Jeg har kun erfaring med p--pille og p-plaster og kondom, så kan ikke svare sånn ellers, men fikk i det minste dyttet opp innlegget ditt i samme slengen
@Maja Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Har ikkje erfaring med spiral, men har hørt/lest at du fint kan bruke det uten å ha vore gravid. Bruker p-ring, og er godt fornøyd med det. Har hatt veldig varrierande blødning med enkelte piller (husker ikkje kva for,er så lenge sia), pluss at temperamentet var veldig ustabilt. Men med p-ring har alt dette vore heilt ok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå