Gå til innhold

jeg koker over! hjelp:(


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

serriøst.
holder på å dø av varme -.- svetter!smiley9.gif har også utrolig vondt i magen, og er svimmel+hodepine og kvalmesmiley10.gif
hjelp? hva gjør jeg?



Anonymous poster hash: a1221...3be
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen?



Anonymous poster hash: a1221...3be
Gjest sweetsugar
Skrevet

Drikk masse vann, ta deg en dusj, frys flasker med vann som du tar med deg i senga om kvelden. det gjrø jeg!

Skrevet (endret)

Hvis det er "serriøst" går du på legevakten. Hvis det er overdrivelse drikker du mye vann, tar temperaturen jevnlig, tar smertestillende og ligger i ro og venter på bedring.

Endret av Glynis
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er "serriøst" går du på legevakten. Hvis det er overdrivelse drikker du mye vann, tar temperaturen jevnlig, tar smertestillende og ligger i ro og venter på bedring.

okei, takk. men jeg har ikke tålmodighet til å ligge i senga! vil ut med venner

Anonymous poster hash: a1221...3be

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

15, men blir 16 denne måneden

Anonymous poster hash: a1221...3be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...