AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 serriøst.holder på å dø av varme -.- svetter! har også utrolig vondt i magen, og er svimmel+hodepine og kvalmehjelp? hva gjør jeg? Anonymous poster hash: a1221...3be
Gjest sweetsugar Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Drikk masse vann, ta deg en dusj, frys flasker med vann som du tar med deg i senga om kvelden. det gjrø jeg!
Glynis Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Hvis det er "serriøst" går du på legevakten. Hvis det er overdrivelse drikker du mye vann, tar temperaturen jevnlig, tar smertestillende og ligger i ro og venter på bedring. Endret 3. juli 2013 av Glynis
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Hvis det er "serriøst" går du på legevakten. Hvis det er overdrivelse drikker du mye vann, tar temperaturen jevnlig, tar smertestillende og ligger i ro og venter på bedring. okei, takk. men jeg har ikke tålmodighet til å ligge i senga! vil ut med venner Anonymous poster hash: a1221...3be
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Hvor gammel er du? 15, men blir 16 denne måneden Anonymous poster hash: a1221...3be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå