AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Er det noe galt med meg? Jeg opplever at jeg ikke tenner særlig på jevnaldrende jenter (ca.25 år), men på ENTEN voksne damer (40+), ELLER yngre jenter (16-18).. Disse to gruppene får jeg voldsom tenning av, dog har jeg aldri prøvd. Har vært sammen med ei jevnaldrende jente, og selv om sexen gikk greit følte jeg ikke at det var fantastisk deilig for meg.. Jeg pirres av aldersforskjeller, og finner jevnaldrende jenter litt kjedelige, rent fysisk. Det er liksom ikke noe spennende med det. Ikke at dette er det verste man kan tenne på, men jeg føler meg likevel litt rar og unormal :frown: Anonymous poster hash: 580fa...9e9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Det er ingenting galt med deg. Og hvis dette er så pirrende for deg, hvorfor prøver du det ikke ut da, om du har muligheten? Anonymous poster hash: 16bfc...951
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Prøv deg frem, du. Ingenting galt i det. Anonymous poster hash: 102ff...77f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Det er ingenting galt med deg. Og hvis dette er så pirrende for deg, hvorfor prøver du det ikke ut da, om du har muligheten? Anonymous poster hash: 16bfc...951 Er det ikke litt umoralsk å gå etter jenter på 16-18 eller damer over 40, når jeg er selv er i siste halvdel av 20-åra? Og det er vel ikke så lett å få noen slike på kroken heller..? Ts. Anonymous poster hash: 580fa...9e9
Gjest Funky Punk Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Ikke umoralsk i det hele tatt. Det er iallefall ikke noe problem å få seg dame som er såpass yngre. Jenter i alderen 16-18 kaster seg som regel over menn som er eldre enn dem. Og det finnes overraskende mange damer som er eldre som mer enn gjerne tar en yngre mann
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Finn deg en cougar Anonymous poster hash: b0b88...f83
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 Ikke umoralsk i det hele tatt. Det er iallefall ikke noe problem å få seg dame som er såpass yngre. Jenter i alderen 16-18 kaster seg som regel over menn som er eldre enn dem. Og det finnes overraskende mange damer som er eldre som mer enn gjerne tar en yngre mann Er det virkelig så enkelt altså? Altså, jeg er ikke den mest pågående gutten heller, og er ganske sjenert i sosiale sammenhenger.. Anonymous poster hash: 580fa...9e9
Gjest Funky Punk Skrevet 3. juli 2013 #9 Skrevet 3. juli 2013 Er det virkelig så enkelt altså? Altså, jeg er ikke den mest pågående gutten heller, og er ganske sjenert i sosiale sammenhenger..Anonymous poster hash: 580fa...9e9 Burde ikke være noe stort problem med den yngre typen jenter. Med de eldre så er det ikke så sosialt akseptert, men det finnes likevel mange eldre damer som går for yngre menn. De er kanskje lettere å finne på nettet
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #10 Skrevet 9. juli 2013 Burde ikke være noe stort problem med den yngre typen jenter. Med de eldre så er det ikke så sosialt akseptert, men det finnes likevel mange eldre damer som går for yngre menn. De er kanskje lettere å finne på nettet Ja, jeg er innom en del chattesider, men får liksom ikke noen god kontakt med folk.. Iallefall ikke de "eldre" damene. Hva yngre jenter angår, er jeg mer redd for at fedrene deres skal banke meg opp hvis de finner ut jeg har humpet på døtrene deres. Eller at de angrer på sexen og anmelder meg for voldtekt. Man vet jo aldri med disse ungjentene. Så sånn sett høres det lurest ut å holde seg unna de, selv om de kan drive meg til vanvidd av begjær. Ts Anonymous poster hash: 580fa...9e9
Drizzt Skrevet 9. juli 2013 #11 Skrevet 9. juli 2013 (endret) Det er ikke noe galt med deg. Jeg kjenner noen damer som er 40-45 år gamle som tenner på menn på 25-30, så det er bare å prøve deg. Endret 9. juli 2013 av Drizzt 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #12 Skrevet 10. juli 2013 Er i den nedre alderen du beskriver, og tenner på menn på din alder. Vet om flere jenter som gjør det samme, så er nok ikke umulig å finne en. Tenner ikke på gutter (nekter å kalle 18-åringer for noe annet), men på MENN, noe flere av oss sliter med. Anonymous poster hash: 95c36...ffe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå