Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er i et helt ferskt forhold (vi har vært offisielt sammen en måned), og han har bursdag om 3 uker. Jeg vil gjerne kjøpe en spesiell og flott gave til ham, helst noe personlig, men jeg har ingen aning på hva det kan være? Det eneste jeg vet han trenger er en ny kortholder, men det er jo kjedelig.. :dry: Er det noen som har noen tips? Noe han tenker på meg hver gang han ser eller bruker, noe fint jeg kan gjøre for ham, evt opplevelser? Tenker et budsjett på maks 1500,-.

Anonymous poster hash: 353a1...2b7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kortholder i sølv med navnet hans gravert kanskje? :)

AnonymBruker
Skrevet

Kortholder i sølv med navnet hans gravert kanskje? :)

Det er det jeg har sett på :) Har bare funnet èn nettside som graverer navn på kortholdere, har du flere linker? Men vil gjerne gi noe mer i tillegg i så fall.

Anonymous poster hash: 353a1...2b7

AnonymBruker
Skrevet

Bingo fra Sjogskriuhond. Bruker ikke kortholder selv, men det der var et godt forslag når han trenger ny også.

Det er kanskje "kjedelig" å gi, men du gir jo gaven for å glede ham. Vi menn er ofte noget mer opptatt av den praktiske siden av det og litt mindre av tanken bak. Jeg blir glad for gaver jeg faktisk kan bruke, og blir glad for at gave-giver tenker på hva jeg trenger, ikke bare hva som er søtt. Her får du begge deler: Noe han trenger og noe han ser du har lagt sjel i. Go for it.

Hilsen mann i 20-årene.

Anonymous poster hash: 0df5e...f4d

AnonymBruker
Skrevet

Du kan f.eks. gi noe relatert til favorittlaget hans om han er sportsinteressert, sånn om du vil gi noe mer enn kortholder også, uten at gravert kortholder egentlig er så billig. Mye mulig han ikke er den typen, men det er i de baner jeg synes du skal tenke. Da viser du at du får med deg litt av hva han er interessert i, og han får samtidig noe han faktisk liker. Igjen, det virker sikkert dølt og rart på deg, men det er i hvert fall svært populært hos meg. Hun følger litt med på hva jeg bryr meg om, og jeg liker selve tingen også.

Vi menn er forskjellige, men for meg (og helt sikkert mange andre) gjelder følgende "regel": Litt personlig og samtidig praktisk. Et armbånd med et halvt hjerte på hver halvdel (se så lite kreativ jeg er på dette :) ) blir bom hos meg, for det har ingen praktisk funksjon. Samtidig blir en ny sykkellås jeg trenger også bom, for det kan jeg bare kjøpe selv. Du må finne en mellomting. Som en sjelden øl han liker, en fotballdrakt eller noe i den dur.

Når det er sagt blir jeg ikke skuffet uansett, igrunn. Ville bare anbefale deg å dreie tankegangen litt etter en manns øyne også :)

Anonymous poster hash: 0df5e...f4d

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg og min nye offisielt sammen, men jeg har kjøpt gave til han allikevel. Jeg kjøpte billetter til en artist han liker, og han ble utrolig glad for det! :)

Anonymous poster hash: 27bba...bbb

Skrevet

Hva med en sånn med bilde av dere to?

AnonymBruker
Skrevet

Hva med en sånn med bilde av dere to?

Nei, sånt er bare creepy så tidlig i forholdet!!

Kjøp en kortholder med navn eller logo på noe han liker!

Anonymous poster hash: eecd0...9dd

• Liker 3
Skrevet

:fnise: enig

• Liker 1
Skrevet

Haha, ja, blir kanskje det =P

Skrevet

Jeg synes slike svarte eller brune skinnarmbånd er fine :) Gjerne med noe pynt av et eller annet metall.

Smykker kan jo også være fint, om du vet at han liker det.

Men siden han trenger kortholder, så kunne du jo gått for det :) Og kanskje funnet en annen ting ved siden av om det ikke blir alt for dyrt.

Hvis du vil legge til noe mer i gaven, så kan du jo ta han med ut på restaurant eller selv lage middag til han :)

Gjest småhjerte
Skrevet

Gi en fin og praktisk kortholder + lag favorittmiddagen hans med en god dessert til han, evt. ta han med på en restaurant han liker og kanskje kino i tillegg om du vet det går en film han ønsker å se.

Skrevet

Mat er bra. Kino, konsert, osv er også fint.

Dere er så tidlig i forholdet, dumt å bruke masse penger på gaver som bare blir dårlige minner om alt ryker.

Bedre med noe man kan gjøre, spise, oppleve, etc.

• Liker 3
Skrevet

Konsert, kino, en god parfyme (hvis han liker sånt).

Hvis han er spesielt interessert i noe (f.eks. data, foto, sport, matlaging eller lignende) er det alltid en sikker seier å kjøpe noe fint innenfor det feltet! :) Noe som han ikke hadde kjøpt selv, litt finere enn nødvendig.

Skrevet

Jeg kjøpte mansjettknapper av sølv, og fikk gullsmeden til å gravere hans initialer på dem... Da hadde jeg kjent han i bare 14 dager. VI er ennå sammen vi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...