CMW Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Vi har vært tre ganger på Phuket og trenger tips til andre reisemål i Thailand, gjerne i «nærheten» av Bangkok. Hvis noen har erfaring fra andre land i Asia, vil jeg høre om disse også Det er viktig for oss at hotellområde har fasiliteter som barnebasseng, lunsjresturant, kort vei til stranda og gangavstand til sentrum.
Wonders Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Hua Hin. 3 timer i bil unna Bangkok, rolig, privat og romantisk. Lite nattmarked, ellers handlegater. Kongen dems bor der! Rent og horer i egen gate langt unna alt annet, og det er godt å slippe å se sånnt svineri. De har sinnsykt bra Tannlege der. Dental 2000 -om du får time da. Folk kommer fra hele verden dit. Tukk tukk tar deg 10 min unna til et stort kjøpesenter... 200 bath for en tur over alt. Man kan ri på hester på stranden, gå til monkey palass...Ellers er det ingen utesteder annet enn barer. Rolig asså. Jeg har vært på Sofitel ret i sentrum og Hyatt Regency litt utenfor. http://www.youtube.com/watch?v=zDbHzvX9OlY Endret 3. juli 2013 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Ville heller gått for Koh Samet ja. ca 3,5 time fra BKK, og så 45 min båttur ut til øya. Ankepunktet kan være at ts nevner gangavstand til sentrum. Hvilket type sentrum? Med butikker og masse resturanter? Da er nok Hua Hin best. Men naturen og spesielt strendene er MYE finere på koh Samet. Hua Hin er et høl til sammenligning. Basseng? Definivt bedre utvalg på Hua Hin. Veldig få bassenger på koh samet. Forøvrig aldri skjønt folk som reiser halve jordkloden rundt for absolutt å kunne bade i et klorbasseng. Når du kan bade i naturen. Anonymous poster hash: f4d45...3a4 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Krabi, Ao Nang og Phi Phi? :-) Hehe..det er jo så langt Bangkok det er mulig å komme. TS spurte om et sted nærme BKK.. Anonymous poster hash: f4d45...3a4
Gjest gjest17 Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Hehe..det er jo så langt Bangkok det er mulig å komme. TS spurte om et sted nærme BKK.. Anonymous poster hash: f4d45...3a4 Ja, ser det. Blingsa nok litt med Phuket
Gjest Badabing Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Enig i Koh Chang og Koh Samet. Sistnevnte er bare en kort taxi og båttur unna Bangkok.
Penelopen Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 Koh Tao og Koh Samui er fantastisk, men det er jo et stykke unna Bangkok..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå