Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Vi planlegger en Oslo-tur i juni (skal på Paul McCartney - hurra!!!), og skal i den forbindelse overnatte noen netter på hotell. Hotel Munch er billig, og ligger jo sentralt til. Men tidligere synes jeg å huske å ha blitt advart mot Munch, særlig på grunn av byggestøy. Noen som vet om dette er over? Noen som har erfaringer med hotellet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har bodd der en gang for noen år siden og da var det helt OK. Rent, pent og stille . Det med støy kan selvsagt ha endret seg. Ta med ørepropper.

Skrevet
Hva er adressen?

Munchs gate 5 er adressen.

Gjest Poirot
Skrevet

Munchs gate 5 er adressen.

De bygger i huset over gaten (merkret med postkontor) , ut fra hva jeg kan se på Aftenpostens kart. Høye kraner osv. Kan vel egentlig ikke si jeg har lagt merke til så mye bråk når jeg har gått forbi (bor i nærheten), men tør ikke love noe. Området i seg selv er helt ok.

Det ligger et hotell der Langesgate møter Munchs gate (St Olavs plass) også (Rainbow? Over Edderkoppen teater). De har innimellom tilbud tror jeg, du kan jo ringe dem og sjekke ut hvis du vil litt lenger unna potensielt bråk.

Skrevet

Halloen :-)

Har bodd der 4 ganger og syns det var helt all right. Er ikke noe Plaza men det er verdt pengene syns nå jeg. Pluss at frokosten var bra :-)

God Tur

Gjest Anonymous
Skrevet

Dersom jeg først skal bo på hotell en helg i Oslo (det skal jeg dog ikke nå lengre så ofte, siden jeg bor der;)), slenger jeg heller inn et par hundrelapper ekstra og får et rom på et av de beste hotellene. Alle har gode helgetilbud. Et dobbeltrom på Plaza får du for under 1000-lappen, på Grand vel 1200. Vel verdt pengene, synes jeg, når man først skal på et ordentlig hotell.

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger, dere. Vi har booket Hotel Munch nå, vi. Krysser fingrene for at det er bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...