Gjest anonym Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Hei. Jeg skal ut og fly om en ukes tid. Jeg har høyt blodtrykk og går på tabletter for dette. Er det alikevel farlig for meg å fly? Er det en risiko? Blodtrykket mitt har vært oppi 160/100....de to siste gangene jeg var hos legen var blodtrykket mitt normalt.
Gjest Blomst83 Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Jeg ville ha tatt en telefon til legen og spurt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå