Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #21 Skrevet 4. juli 2013 Det er nok helt riktig at det ikke var det største som skjedde mine gjester, men mange av mine gjester takket oss for at vi hadde hjemmeside fordi det da var enkelt å finne frem informasjon. Blant annet var det enkelt å finne ønskelisten og praktisk informasjon, som f.eks hvordan man kommer seg dit da dette ikke nødvendigvis var enkelt å lese seg til på et kart. Ja, det kan godt være at noen er bridezillas, men manges intensjon er jo faktisk å hjelpe gjestene. Vi skrev minimalt om oss selv, en intro om oss selv fordi ikke alle kjente oss, dvs. min manns kusiner kjente ikke meg og syntes det var fint å få en liten introduksjon. Det var aldri vår intensjon at den skulle være en "skryteside", og derfor var den også kun åpen for våre gjester. Der kunne de spørre fritt om det de måtte ønske på eget forum og de hadde mulighet til å finne praktisk informasjon. Jeg ser vel på det som det motsatte av bridezillatanker, for mange er tanken bak en hjemmeside at de kan være til hjelp, at man ønsker å tilrettelegge så godt man kan for gjestene. Mvh Yvonne Så glitrende.
Anglofil Skrevet 4. juli 2013 #22 Skrevet 4. juli 2013 Så glitrende. Der sa du det. Gliterende. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #23 Skrevet 4. juli 2013 Der sa du det. Gliterende. Mvh Yvonne Mangle "lekre# sider også. Glitteret bare fortsetter.
Gjest Tirkes Skrevet 4. juli 2013 #24 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Hjemmesider til bryllup?? Har folk det?! Jepp. Jeg synes også det er mange stygge, men jeg tror mest det handler om at man ikke vet hvordan man skal lage en hjemmeside og så ender man opp med en eller annen stygg mal, bare for å få ut den informasjonen det ikke er plass til på en liten innbydelse. Jeg tror du er inne på grunnen bak fæle designs. Hvorfor ha nettsider for bryllupet i det hele tatt lurer jeg på, dere er jo ikke kongelige. Nei, men jeg introduserte meg heller ikke som hennes majestet på hjemmesiden. Og jeg slettet den etter bryllupet. For vår del er det fordi mannen og jeg bor på et helt annet sted enn mesteparten av all øvrig familie, de fleste bor i overnattingsavstand, og mange i "må ta fly"-avstand. Og det er et tettsted vi bor i, som kanskje ikke er så kjent. Det er heller ikke noe særlig averterte steder å overnatte her. Derfor samlet vi informasjon om buss og togruter til og fra Oslo S og Gardermoen og hit, lenker til Ruter og Trafikanten for de som er fra andre steder i Norge og ikke kjenner til disse, sammen med lenker og informasjon om forskjellige gjestgiveri, campingplasser med møblerte hytter (fint for de med bikkjer og småbarn) samt moteller som alternativ til "byens" eneste hotell, med grovstive priser. Vi la inn priser fra alle de forskjellige stedene. Alt i alt så var det en infopakke som gjorde at ingen av gjestene skulle måtte lete rundt etter reise, overnatting osv andre steder og slippe å bli flådd fordi de ikke kjenner til de lokale tilbudene. Vi hadde også tidspunktene her, adresse for dagen osv. Sammen med ønskeliste og diverse praktisk informasjon. Dette i stedet for informere de 108 inviterte gjestene om alt ovenfor, eller legge ved tre ark + et printet kart fra gulesider ved hver invitasjon. Redd regnskogen, lag en hjemmeside. Endret 4. juli 2013 av Tirkes 1
Anglofil Skrevet 4. juli 2013 #25 Skrevet 4. juli 2013 Mangle "lekre# sider også. Glitteret bare fortsetter. Jepp. Ingen tvil. Mvh Yvonne
Gjest Tirkes Skrevet 4. juli 2013 #27 Skrevet 4. juli 2013 Hmmm, mange tok det her personlig. Ti hi. Not at all. Men jeg synes det er genialt og HÅPER at det slår an. For jeg håper at jeg treffer en sånn infoside neste gang jeg blir invitert i bryllup, med alt samlet på ett sted. Sparer tid for meg. Derfor vil jeg bare bruke tid på å reklamere litt for det. Hører dere bruder? Om jeg får infoen på sølvfat så lover jeg å legge mer $$ i gaven! 1
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #28 Skrevet 4. juli 2013 ´ Not at all. Men jeg synes det er genialt og HÅPER at det slår an. For jeg håper at jeg treffer en sånn infoside neste gang jeg blir invitert i bryllup, med alt samlet på ett sted. Sparer tid for meg. Derfor vil jeg bare bruke tid på å reklamere litt for det. Hører dere bruder? Om jeg får infoen på sølvfat så lover jeg å legge mer $$ i gaven! Du altså. He, he.
Gjest Tirkes Skrevet 4. juli 2013 #29 Skrevet 4. juli 2013 ´ Du altså. He, he. Jeg tipper det var beste gulroten jeg kunne gi. Siden jeg er amonyn eller hvordan den nå staves, så kan jeg stå på gjestelista til hvem som helst her inne som kjenner en gift 30åring uten barn. Det er bare å lage nettside, dere vil cashe inn ...aner ikke hvorfor jeg er i så strålende humør i dag. Skulle tro det var fredag. Ignore me, pls.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #30 Skrevet 4. juli 2013 Jeg tipper det var beste gulroten jeg kunne gi. Siden jeg er amonyn eller hvordan den nå staves, så kan jeg stå på gjestelista til hvem som helst her inne som kjenner en gift 30åring uten barn. Det er bare å lage nettside, dere vil cashe inn ...aner ikke hvorfor jeg er i så strålende humør i dag. Skulle tro det var fredag. Ignore me, pls. Vel vennen, den her damen ville elsket og ha deg som gjest.
Gjest Tirkes Skrevet 4. juli 2013 #31 Skrevet 4. juli 2013 Vel vennen, den her damen ville elsket og ha deg som gjest. Det spørs. Hadde hun bryllupshjemmeside?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #32 Skrevet 4. juli 2013 Det spørs. Hadde hun bryllupshjemmeside? Du må regne med det, amerikanerne er jo som kjent gale.
Gjest Tirkes Skrevet 4. juli 2013 #33 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Kanskje de er gale, men de har masse gode ideer. (Ok, I cave in. Jeg akter ikke å forsøke å målbinde Gjest, jeg har en avtale klokka 19 ) Endret 4. juli 2013 av Tirkes
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #34 Skrevet 4. juli 2013 Kanskje de er gale, men de har masse gode ideer. (Ok, I cave in. Jeg akter ikke å forsøke å målbinde Gjest, jeg har en avtale klokka 19 ) Da må du gå snart.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #35 Skrevet 4. juli 2013 Bryllupet er ikke det største som skjer dine gjester, det er antageligvis ett av mange bryllup de må på i løpet av året. nemlig. derfor har vi hjemmeside, sånn at folk skal slippe å kaste bort tiden sin og bruke evigheter på å slå opp togtider, finne kjøreanvisninger, lete etter parkeringsplasser, ringe for å spørre om ønskeliste, og så videre. Anonymous poster hash: 3778c...ad6 3
Grønt blad Skrevet 4. juli 2013 #36 Skrevet 4. juli 2013 Som gjest synes jeg det er supert med en nettside der nyttig informasjon er samlet. Så lenge nettsiden er god organisert, synes jeg det er bedre med for mye enn for lite informasjon. I motsetning til TS lar jeg meg ikke irritere over hvordan nettsiden ser ut, med mindre det vanskelig å finne informasjonen man søker etter. Det er kanskje ikke min smak, men de har i alle fall en nettside, og forhåpentligvis synes de at den er fin. Er det så ille at øynene nærmest blør? Da synes jeg rett og slett du bør ta deg litt sammen. 1
MissEi Skrevet 4. juli 2013 #37 Skrevet 4. juli 2013 Vårs hjemmeliste inneholder:info, ønskeliste og svarslipp.pluss et bilde av oss sammen...ingen ting kliss
Amens Skrevet 5. juli 2013 #38 Skrevet 5. juli 2013 Jepp, har snublet over en del gelle sider imin tid og det var og mye av grunnen til at vi valgte å ikke ha en slik side. Det og fordi vi vi giftet oss i ett sentralt og veldig kjent bygg i Bergen, og festen var og på ett nesten like sentralt og kjent hotell. Og da var det liksom ikke noe poeng å ha noe hjemmeside... All annen informasjon hadde vi i invitasjonene, og ønskeliste satte vi ikke opp før to uker før da vi ikke trodde det var behov for det...
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #39 Skrevet 5. juli 2013 Lol dummeste jeg har hørt også, da får jo kvinnfolka enda mer å klage på før bryllupet. Opptatt på noe så unødvendig. Posten har visst slutta og fungerr, ha ha ha.Anonymous poster hash: 949d2...8c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå