AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Jeg hater dette materialiske samfunnet. Jeg kan ikke fungere med det presset som er nå. Rundt meg er alle vellykket, mens jeg er ikke. Det vil være godt å slippe dette samfunnet! Anonymous poster hash: 6492a...a92 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Hvis du føler det slik burde du oppsøke psykolog. Og slutte å sammenligne deg med andre mennesker. Det gjorde jeg også før, nå bryr jeg meg pent lite om hva andre mener. De som kun lever for materielle goder er neppe lykkelige. Ikke la andres liv bli et press, sett pris på det du har og det du liker å drive med. Du har sikkert mye å tilby som andre ikke har Anonymous poster hash: 6f574...1c1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Hva betyr vellykket? Det er nok mange av dem som ser "vellykkede" ut som er stressa dagen lang, for de må hele tiden opprettholde det vellykkede imaget. Dét er ikke noe å trakte etter! Drit i hva alle andre gjør og har. Gjør noe du liker, noe du har glede av. Prøv å finne ut hva du har lyst til å bruke tiden din på, og så gjør du dét. Det er klart det er vits i å leve, for det er jo så mange måter å gjøre det på at det finnes garantert en "oppskrift" som passer deg også. Anonymous poster hash: a0dde...b18
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 De aller fleste er nok ikke så vellykket som de skal ha det til, det er mye som skjuler seg under fasaden.
Gjest Murica Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Noe vits i å dø da? Ser ikke noe vits i det heller egentlig.
jabx Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Hvorfor bryr du deg om andre er vellykket eller ikke? Jeg kunne ikke brydd meg mindre.
Dallandra Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Det vil alltid være verdt å leve. Livet er kjipt noen ganger, men jeg har møtt mange godt voksne damer, og er en selv, og vi er alle enige om at livet er fantastisk, og faktisk aller best etter fylte 30. La nå alle idiotene i dette samfunnet passe seg selv, og tenk på hvor deilig det er å gjøre noe man liker. De små tingene. Lese nettaviser med en kopp te ved siden av seg, for eksempel. Småting.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Jeg hater dette materialiske samfunnet. Jeg kan ikke fungere med det presset som er nå. Rundt meg er alle vellykket, mens jeg er ikke. Det vil være godt å slippe dette samfunnet! Anonymous poster hash: 6492a...a92 Da er vi to, i det minste. Anonymous poster hash: 2852c...4a0
frøkna Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 Lær deg å ikke måle deg selv med andre. Eventuelt flytt ut i skogen, vekk fra samfunnet. Er også flere kult samfunn eller småsamfunn rundt om i verden man kan leve i så lenge man bidrar.
Kira-delta Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 Drit i alle andre og tenk på deg selv. Den eneste du skal være vellykket for er nemlig bare deg. Er du ikke i det heletatt nysgjerrig på hva du kan få til?
Nowayback Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 Jeg hater dette materialiske samfunnet. Jeg kan ikke fungere med det presset som er nå. Rundt meg er alle vellykket, mens jeg er ikke. Det vil være godt å slippe dette samfunnet! Anonymous poster hash: 6492a...a92 Jeg er i prinsippet veldig enig med deg. Jeg føler det på akkurat samme måte. Har sett "Into The Wild", og ble litt inspirert av tanken bak det hele, men jeg hadde nok ikke vært tøff nok til syvende og sist. Jeg ville heller aldri ha såret mine nærmeste, selv om jeg har hatt mange tunge tanker. Jeg finner verdi i ting som betyr noe for meg, og det er for min del fotball (både se på og spille selv), trening, familie, se filmer osv. Håpet om at fremtiden vil bringe noe bedre er også godt å ha med seg. At jeg ikke pr dags dato har kommet like langt som de aller fleste jevnaldrende (27 år) får bare være.. Jeg leser bøker om mental trening, slik at jeg kan konsentrere meg om meg selv og ikke andre. For hvis man sammenligner seg selv med andre, blir man fort tungsinnet. Det er alltid noen andre mennesker som har noe man selv ønsker. Sånn er det bare. Sånn, da eksponerte jeg meg litt :cry:
Gjest Aale*** Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Jeg hater dette materialiske samfunnet. Jeg kan ikke fungere med det presset som er nå. Rundt meg er alle vellykket, mens jeg er ikke. Det vil være godt å slippe dette samfunnet! Anonymous poster hash: 6492a...a92 hm... tenker ofte sånn selv. men det du må tenke på er de små gledene i hverdagen. Som yndlingsmaten din, sommer, dyr, gode filmer osv. Det hjelper meg å tenke sånn, håper det hjelper deg også ^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå