Gå til innhold

Bare hatt orgasme 3 gang

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med gutten min i 5 år. Vi har et fantastisk sexliv. Men jeg sliter veldig med å få orgasme. Jeg har fått orgasme 3 gang, tror vertfall det var orgasme. Han er kjempe god i senga, så det har ikke noe med han å gjøre. Men hva kan det være som gjør at jeg ikke klare å få orgasme? Åssen føles en orgasme ut?

Anonymous poster hash: 1e8f3...80a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At du ikke er komfortabel med deg selv, og/eller partneren din. Det pleier å være hovedgrunnen. Ellers kan andre faktorer som:

Stress, hormoner, liten oppvarming, liten opphisselse osv osv spille inn.

Anonymous poster hash: 87407...e7d
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig komfortabel med åssen jeg ser ut, er

Også veldig komfortabel med guttwn min. Så det er ikke det som er problemet

Anonymous poster hash: 1e8f3...80a

Skrevet

Vel, orgasme er jo i bunn og grunn noe som sitter i hodet.

Det er jo selvsagt en forutsetning at fyren er god i senga og ikke kommer etter tre-fire støt, men ettersom du ettertrykkelig sier at det ikke er problemet, så er det egen mentalitet som må jobbes med. Jeg vet ikke hva som funker for deg, men for min del var det å være helt trygg på min partner og nyte sexen en nøkkel til orgasmene, ikke minst det å fokusere på sexen og ikke tenke på alt annet. Jeg har noen venninner som sier de ser i taket og tenker på hva de skal ha til middag dagen etterpå, og likevel lurer de på hvorfor de ikke oppnår orgasme. "For de nyter jo sexen!"

Skrevet

Du skriver at dere har vært sammen i 5 år, dere har et fantastisk sexliv og du har fått orgasme kanskje 3 ganger i løpet av disse årene. Hvor fantastisk kan dette sexlivet være?

Jeg tror du må starte med å utforske din egen kropp og finne ut av hva som er bra for deg. Hvis du ikke har funnet ut av hvordan du oppnår orgasme alene så er det på tide å finne ut av det. Så kan du vise mannen din hvordan du liker det.

AnonymBruker
Skrevet

linken virker visst ikke... men det er denne:

OBH Nordica Body Massage Infra

Anonymous poster hash: 1e019...565
Gjest Lille-pus
Skrevet

Du skriver at dere har vært sammen i 5 år, dere har et fantastisk sexliv og du har fått orgasme kanskje 3 ganger i løpet av disse årene. Hvor fantastisk kan dette sexlivet være?

Jeg tror du må starte med å utforske din egen kropp og finne ut av hva som er bra for deg. Hvis du ikke har funnet ut av hvordan du oppnår orgasme alene så er det på tide å finne ut av det. Så kan du vise mannen din hvordan du liker det.

Amen ! - og +1

:klappe:

• Liker 1
Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Er det mulig at hun snakker om orgasme ved penetrering? Da har hun vel ikke noe uvanlig problem el. evt dårlig sexliv?

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Er det mulig at hun snakker om orgasme ved penetrering? Da har hun vel ikke noe uvanlig problem el. evt dårlig sexliv?

Hun sier ingenting om det så vi må ta utgangspunkt i at hun kun har hatt 3 orgasmer med denne mannen i løpet av disse årene.

Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Hun sier ingenting om det så vi må ta utgangspunkt i at hun kun har hatt 3 orgasmer med denne mannen i løpet av disse årene.

Greit, gjør det. Selv har jeg flere ganger sett omtrent samme formulering her inn når det har vært ment orgasme ved penetrering. Rart du ikke har lagt merke til det, helt passiv i dette underforumet er du jo ikke.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Greit, gjør det. Selv har jeg flere ganger sett omtrent samme formulering her inn når det har vært ment orgasme ved penetrering. Rart du ikke har lagt merke til det, helt passiv i dette underforumet er du jo ikke.

TS kommer kanskje tilbake på banen og kan hjelpe med spørsmålet om det er rene klitorisorgasmer, vaginalorgasmer med klitorisstimulans eller rene vaginale orgasmer (og i så tilfellet g-punkt eller a-punkt orgasmer).

Jeg ser det ikke som mitt ansvar å holde oversikt over alle trender her inne. Det er det jo andre som gjør ;)

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...