Sjokoklem Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Jeg liker en fyr, tror han liker meg ganske godt også...vi er ikke sammen, men jeg har på følelsen av at det kommer til å skje ila. kort tid og er redd for at han vil gå rett på sak med sex. Jeg har bare hatt sex én gang før, og lurer på en måte litt på om jeg fortsatt er jomfru... på en måte. Vil det gjøre vondt denne gangen også, liksom? Hvordan kan jeg "slow it down", uten å si nei?
Sjokoklem Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #2 Skrevet 2. juli 2013 Burde kanskje legge til at jeg har lyst til å ha sex med han.
Gjest sweetsugar Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Om du har hatt sex før, så er du ikke jomfru. Mye mulig det vil gjøre vondt denne gangen og. Tok noen ganger før det sluttet å være ubehagelig, og til det begynte å bli godt. Er jo bare å være ærlig?
Gjest Faerunpedia Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Det kan gjøre litt vondt, særlig hvis det er lenge siden første gang, men i mye mindre grad enn første gang. Du bør være ærlig med ham slik at han er litt forsiktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå