Chelsea Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Hei! Vi er et par som skal til New York i høst og lurer på om noen har anbefalinger til hotell. Har hørt at det er hyggeligst å bo i Soho eller Tribeca området men er egentlig også åpen for andre forslag. Ønsker ikke å bo på ungdomsherberge eller pensjonat så ønsker anbefaling på hotell i 3- eller 4- stjerners klassen. Takknemlig for svar.
caroprins Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Jeg har vært i New York. Vi bodde på Marriot Marquise midt på times square. Bra hotell og veldig sentralt da det var bare å gå rett ut av døren så var man på times square. Hotellet har nydelige rom, mange restauranter, butikker, treningssenter og alt man behøver. På toppen er byens eneste restaurant som beveger seg sakte rundt så man riktig får sett på utsikten. Booket rett før jul gjennom booking.com og fikk det for rundt 1200 kroner natten. Endret 4. juli 2013 av caroprins
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Jeg ville ikke bodd på Times Square, det er utrolig stressende og bare turister der. Sist bodde vi i en privat leilighet i East Village, booket gjennom airbnb.com. Gangavstand til Soho++Anonymous poster hash: 6e52e...4fc
caroprins Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Synes ikke det var stressende på Times Square jeg. Og et par kvartaler ned så kommer man til central park.
Miss Lucky Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har bodd påYotel som har 3+ Hilton som har 4 stjerner og Waldrof Astoria som har 4+ stjerner -Yotel var helt ok bare for en natt. Veldig lite og enkelt rom. Nytt og reint. -Hilton likte jeg ikke (har ikke likt noen av de andre hotellene til Hilton heller). Synst ikke det fortjente 4 stjerner, og tror de lever mye på navnet. -Waldorf Astoria kostet flesk, men det gjorde alle andre hoteller i byen akkurat denne helgen også. Hotellet var en opplevelse i seg selv, og jeg fikk litt pretty woman feeling over det hele. Alle hotellene hadde fin beliggenhet.
Gjest Emmanuelle Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Bodde her http://www.belvederehotelnyc.com/ da jeg var i New York sist, ligger i en sidegate til Times Square så vidt jeg husker, var stille og rolig men enkelt å komme seg steder. Da de var "tomme" for taxier til flyplassen dagen vi skulle dra fikset de limousin til oss til samma pris
*Vilje* Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Anbefaler The Pod hotel. Ser at de har to hoteller nå, jeg har bodd to ganger på det som ligger nærmest Central Park. Sentral beliggenhet i tillegg til å ligge litt utenom turistløypa i et koselig strøk med masse restauranter. Rommene er moderne men ganske små, så om man er to stykker hadde jeg ikke gått for noe mindre enn en "queen pod".
reiselyst72 Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Høsten er generelt den dyreste tiden for hotell, da både turister og forretningsreisende kommer til byen da. Så dere må regne med å legge litt penger på bordet. Eventuelt går det an å prøve Hotwire hvis man er litt fleksibel. Dere kan lese litt tips om hoteller i New York her
reiselyst72 Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Da de var "tomme" for taxier til flyplassen dagen vi skulle dra fikset de limousin til oss til samma pris Man går ikke tom for taxier i NY:-) Men hotellene får provisjon av limosinselskapene og "fikser"derfor gjerne disse.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #11 Skrevet 6. juli 2013 Jeg har bodd på flere hoteller i NY, både midt på Times Square, i Soho og flere andre steder på Manhatten. Ser du spør etter tips i Soho - Tribeca området og kan dermed anbefale http://www.fourpointssohovillage.com/ Hotellet har bra plassering og er rent og fint. Resten av min hotellanmeldelse kan du lese dersom du går inn på hotels.com, anmeldelsen ligger på første side. Er ikke mer enn et par måneder siden jeg bodde på dette hotellet. Jeg og min venninne bestilte rom med to dobbelsenger, noe som førte til at vi fikk et stort rom. Anbefaler dere å vurdere dette dersom ledig. Anonymous poster hash: 1efd5...21e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #12 Skrevet 8. juli 2013 The Jane, hvis dere bestiller suite får dere et veldig fint rom, New York style, ikke Scandinavian chic som så mange har... Det er et hotell for unge voksne, med egen nattklubb og mye liv. Ligger i meatpacking, ikke langt fra strøkene du selv nevnte. http://www.thejanenyc.com/ Anonymous poster hash: 7d460...f07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå