Gå til innhold

Er dette ok?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uææh! Det må ha vært en helt horribel opplevelse...! Godt at det tross alt gikk bra, men fy for en støkk ditt familiemedlem må ha fått seg...

Ja, da vi var små skjedde nok også dette ganske ofte. Vi bodde riktignok på landet, men jeg tror vår (min) foreldregenerasjon var langt mer avslappet enn vi er nå. Enten fordi de ikke lot seg affisere, eller fordi man ikke i like stor grad som nå hele tiden ble påminnet om forferdelige ting som skjer og kan skje.

Jeg tror ikke det er noen mindre fare for det på høylys dag enn på mørke kvelder. Folk rundt har ingen forutsetning for å vite at den som setter seg inn i bilen og kjører den, ikke er eieren. Med mindre de kjenner bilen og opprinnelig eier såklart; eller har sett at en annen person har gått ut av bilen, enn den som setter seg inn.

Men ja, det er også et høyst sannsynlig scenario at ungene kommer seg ut av selene sine, og kan få bevegelse på bilen - noe som kan være minst like skummelt.

Anonymous poster hash: 77945...9a7

Det som skjedde med mitt familiemedlem skjedde midt på lyse dagen, og ikke midt i en by men litt ute på landet. Så ja, det kan skje hvor som helst. Jeg skal love deg de ble rimelig stressa når det skjedde, og livredd. Dette er nå ca 13 år siden, så ja, det skjedde før og det kan skje nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke gått fra barna -punktum-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...