AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Hei. jeg sliter veldig mye med vondt i magen og oppblåst mage, dette gjelder spesielt når jeg er på ferier. jeg tar sånn kostholdspiller som stabliserer magen, men dette hjelper ikke. det er så ubehagelig og flaut å gå rundt med dette problemet. er det noen som har noen tips eller noen medisiner som fungerer? Anonymous poster hash: 033b9...5be
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Full gjenomgang av kostholdet, og eliminasjonsdiett?Anonymous poster hash: 8c063...223
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå