Gå til innhold

Hva kommer bryllupet deres til å koste??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden "Gjester", lurer jeg på hvor mye bryllupene deres kommer til å koste? Totalt? Ser nemlig at flere har bedt over 100 gjester!! Må jo bli svindyrt?

Vårt bryllup kommer nok totalt til å komme opp til 95 000,- :oops:

(Vi ble liksom enige om å holde oss til 50-55000,-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer til å koste ca 30 000 kr totalt.

Skrevet

Totalt med kjolen, maten etc, så regner vi med max 30 000. :kul:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi håper at vi ikke kommer over 50 000, og alt under er bra. Hadde det vært opp til min kjære så hadde det blitt papirduker på bordet. :ler: Heldigvis har han ikke stemmerett der da. :sjarmor:

Skrevet
Inspirert av tråden "Gjester", lurer jeg på hvor mye bryllupene deres kommer til å koste? Totalt? Ser nemlig at flere har bedt over 100 gjester!! Må jo bli svindyrt?  

Vårt bryllup kommer nok totalt til å komme opp til 95 000,-  :oops:  

(Vi ble liksom enige om å holde oss til 50-55000,-)

Akkurat det samme har skjedd hos oss... Vi startet med et budsjett på opp til 60 000, når ser det ut til å bli over 100000...

Skrevet
Vi håper at vi ikke kommer over 50 000,

Vi også. Har budsjett på bortimot 50.000,- og jeg formoooooder sluttsummen blir rundt det beløpet. Men sånn sett så har vi fått veldig mye for 50.000,-.

Kan liksom ikke se for meg oss med et bryllup til f.eks 2.000.000,-. *ler*

Skrevet

Vi skal ha bryllup 3 dager til ende; en get-together om fredagskveld, er hva vi begynner med, og avslutter med brunch om søndagsformiddag. Det er mange tilreisende fra inn og utland og derfor har vi valgt å gjøre litt xtra utav det.

I tillegg skal vi ha 6 mnd. bryllupsreise ( Vi får baby i juli og kan derfor "ta fri" så lenge !! ) og det koster jo litt!....

Vi har budsjettert med ca. kr. 390.000 og ser ut til å lande på 320.000 - det er vi superfornøyde med!!! :wink:

klem

ninach

Skrevet
..... budsjettert med ca. kr. 390.000 og ser ut til å lande på 320.000 - det er vi superfornøyde med!!!   :wink:  

klem

ninach

Dæven!!! :o For den summen har vi blitt gift OG fått oss ny bil *ler*

Håper dere iallefall får et heidundrende bryllup :)

Skrevet

Ca 75000,- (Syns det er dyrt jeg...)

Skrevet

Vi hadde budsjett på 60.000, men endte på 100.000

Dagen var bare helt super at jeg ville ikke ha gjort noe anneledes!

Skrevet

Hei!

Vi har budsjett på 125 000,-

Tror vi ender opp på ca. 95 000,- så vi er veldig fornøyde! :-)

Totalt 70 gjester. Alle til middag. All drikke inkludert.

Dette inkluderer absolutt alt; vielsen, klær, selskapslokalet, mat, drikke, pynt, bilder, ringer, blomster, bil osv. osv.

Bryllupsreisen er ikke inkludert.

Skrevet

Vi hadde egentlig ikke fastsatt noe budsjett, men det ser ut til at vi havner rundt 45 000- 50 000.

Skrevet

Med 67 gjester til middag og 23 til kaffe og bar, kommer selskapet på rundt 60 000,- I tillegg kommer brudebukkett, fotograf, kirke, kjole, antrekk til brudgom osv...

Og for ikke å snakke om bryllupsreisen!!!

Det blir dyrt, men vi får håpe det blir minner for livet!! :wink:

Skrevet

Vi hadde en fantastisk dag som kostet oss et sted mellom 40000 og 45000, inkl. takkekort.

I tillegg kom bryllupsreisen på nærmere 20000 m/lommepenger, og vi brukte dessuten noen tusen på morgengaver til hverandre. :kose:

Senere kommer forstørring og innramming av fotografbilder, noen som sikkert ikke er særlig billig heller.... :wink:

Alt inkludert ender vi vel på ca. 70000,- :-)

Gjest Poirot
Skrevet

Med kjole: vil jeg tippe 100-120.000. 60 gjester.

Bryllupsreise regner vi utenom.

Skrevet

Ca 80.000 med smått og stort, tenker jeg. Har ikke noe 100% spikret budsjett, men det ser ut til å bli der omkring.

Skrevet

Omtrent 70 000, tenker jeg... Ligger fdaktisk litt under budsjett akkurat nå, men kjenner jeg meg selv rett får vel pengene bein å gå på etterhvert! :ler2:

Skrevet

Jeg maa innroemme at jeg ikke har full ovgersikt...men saa er det ikke jeg som styrer med finansene. Men vi har klart aa spare inn paa en del - kjolen blir nesten gratis (dvs. jeg maatte kjope litt ekstra silkestoff til kjolen og sloer - ca. 2000 kroner), broren til min kjaere skal vaere fotograf (han er proff og har tatt bilder av brudepar foer), faren til en venninne skal kjoere oss i veteranbilen sin og vi lagde invitasjonene selv. Likevel blir det nok dyrt, da vi skal ha fire retters middag paa et ganske eksklusivt sted...men jeg haaper og tror det blir vel verdt det (og er veldig takknemlig overfor mine foreldre og svigerforeldre som betaler det aller meste).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...