Redlady Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Jeg har som sikkert mange andre, et overfylt skap med klær jeg bare ikke orker å kaste for det kan jo hende at jeg får bruk for de en dag... Mange av klærne er kjøpt inn når jeg var 14 kg tyngre, noe som begynner å bli 3-4 år siden, og de vil jeg ikke inn i igjen. Jeg hadde også en helt annen jobb da som ikke fristet særlig til å pynte seg veldig. Samtidig er jeg så utrolig dårlig på å kjøpe klær, finne ting som matcher og passer min "nye" figur. Men jeg trenger sårt noen nye klær. Så jeg lurte rett og slett på å spørre en stylist om hjelp før jeg går ut og gjør masse nye bomkjøp. Noen her som har erfaringer fra noen stylister i Bergensområdet? Hvem jeg bør velge, eller kanskje ikke velge? Tips mottas med takk!
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Jeg hadde reist til Haugesund og Lene Tønnessen! Anonymous poster hash: 4b25c...020
Redlady Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2013 Skulle gjerne gjort det, men er litt langt og tar ekstra tid i en travel hverdag.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Isj, det tar tre timer med bil. Hvorfor ikke kombinere det med et helgeopphold, Hotell Amanda er et flott hotell med forholdsvis rimelige rom, og det er en koselig by med masse liv på kaien i helgene! Anonymous poster hash: 4b25c...020
Neket Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Tror de har personlige shoppere på Åsane Storsenter, men hvor bra de er, aner jeg ikke Ellers er jo det ofte et annet servicenivå i butikker som ikke er kjede... Når jeg jobbet i klesbutikk var det gøyeste vi visste å finne klær til kunder som ikke visste hva de ville ha
Redlady Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2013 Haugesund blir nok litt langt akkurat nå. Jeg opplever at ekspertisen i butikkene i dag er heller laber. Når jeg spør om hjelp, ser de på meg med et "kan-du-ikke-finne-ut-av-det-selv??!!" -blikk. Men når min mann spør om hjelp flyr damene rundt ham som maur... Utrolig irriterende. Personlige shoppere hjelper vel ikke med en gjennomgang av hva jeg allerede har i skapet...
Gjest Gresshoppesang Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Haugesund blir nok litt langt akkurat nå. Jeg opplever at ekspertisen i butikkene i dag er heller laber. Når jeg spør om hjelp, ser de på meg med et "kan-du-ikke-finne-ut-av-det-selv??!!" -blikk. Men når min mann spør om hjelp flyr damene rundt ham som maur... Utrolig irriterende. Personlige shoppere hjelper vel ikke med en gjennomgang av hva jeg allerede har i skapet... Haha. Ja. Det er ofte sånn som dette når man kommer inn i en butikk: Ansatt: Kan jeg hjelpe deg med noe? Meg: Ja, skal i bursdag. Rund dag. Trenger en kledelig kjole. Ansatt: Jaaaaaaa. Øøøøøøøøøøh. Skal den være lang eller kort, hvilken farge skal den være, hvilke kjolefasonger kler du og skal den være fin eller mer hverdagslig? Meg: Hva har du? Ansatt: Du kan jo bare ta en titt på stativene her? Meg: gremm
Redlady Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2013 Haha. Ja. Det er ofte sånn som dette når man kommer inn i en butikk: Ansatt: Kan jeg hjelpe deg med noe? Meg: Ja, skal i bursdag. Rund dag. Trenger en kledelig kjole. Ansatt: Jaaaaaaa. Øøøøøøøøøøh. Skal den være lang eller kort, hvilken farge skal den være, hvilke kjolefasonger kler du og skal den være fin eller mer hverdagslig? Meg: Hva har du? Ansatt: Du kan jo bare ta en titt på stativene her? Meg: gremm Nettopp, og det får de betalt for!!! Ubrukelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå