Gå til innhold

glutenallergi - depresjon ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en ganske akutt depresjon og angst (har hatt angst nesten hele livet i en mild grad, men ikke skjønt det var det, eskalerte og ble et problem for ca. 2 år siden) har gått til psykolog og "slått meg til ro" med at det var en rekke uheldige hendelser som fremprovoserte angst og depresjon. Men etter lesing på internett og en nøye gjennomgang av hendelsene de siste årene, så synes jeg at det er noe som ikke stemmer helt, jeg var deprimert litt før disse hendelsene skjedde. Jeg skjønte aldri at jeg var deprimert før dette ble påvist av psykolog og lege, en lett depresjon, men alikevel en depresjon. Er på vei til å bli bedre, men nå har jeg bestemt meg for at jeg vil testes for gluten og melke allergi/intoleranse, da jeg ser at både psykiske og fysiske symptomer er veldig like med det jeg har opplevd, også gjerne for å utelukke at jeg spiser noe som gjør meg syk.

Jeg skal bestille legetime nå, men lurer på om det er andre ting jeg skal bli bedt om å få testet som kan ha sammenheng med depresjon og angst (allergier? vitaminmangler? etc.?)

Anonymous poster hash: 58a66...097
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glutenallergi/-intoleranse vises gjerne ikke på tester av en eller annen grunn.

Du burde bare prøve på egen hånd og se resultatet. 30 dager uten gluten burde gi deg svar nok.

Merker du en forskjell så har du funnet nøkkelen, er det akkurat som før så vet du hva det ikke er...

Anonymous poster hash: 15e2a...8b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...