AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Kåt.. Har ikke hatt sex på over seks måneder. Tingen er, når jeg har hatt sex har jeg ikke likt det så godt. Jeg kjenner egentlig ingenting. Blir veldig våt, så tenker at det kanskje kan være grunnen. Kan ikke tenke meg at det er størrelsen. Ikke at de var så store at det gjør noe, men andre føler det på tross av størrelsen. Jeg har også veldig spesiell "moral", og klarer ikke å bare hooke opp med folk på byen og bli med hjem. ÆH, sorry litt random innlegg, men jeg er bare frustrert! Anonymous poster hash: cbe70...7cb 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Har ikke hatt sex på 1 år.. Av samme grunn som deg sikkert.. ONS er ikke helt min greie. Ligger ikke med hvem som helst liksom. Men er jo ganske kjipt at det går så lenge mellom hver gang. Anonymous poster hash: 13afb...213 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Har ikke hatt sex på 1 år.. Av samme grunn som deg sikkert.. ONS er ikke helt min greie. Ligger ikke med hvem som helst liksom. Men er jo ganske kjipt at det går så lenge mellom hver gang. Anonymous poster hash: 13afb...213 Ja.. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Er så kjipt.. Hadde aldri turt å melde meg på noen nettside eller noe heller. Hadde du? Anonymous poster hash: cbe70...7cb
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Nei, vil ikke melde meg inn på noen side. Da kan jeg like gjerne stikke på byen og finne meg en tilfeldig fyr der.., og som sagt, det er ikke min greie. Anonymous poster hash: 13afb...213
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Oh oh. This just in, Britney just dissed Justin.Anonymous poster hash: ee103...4c7
volvo22 Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 Føler med deg...ikke lett når tiden går og man blir mer og mer frustrert...Kjedelig med bare hånda i lengden.
Drizzt Skrevet 30. juli 2013 #8 Skrevet 30. juli 2013 Sats på å finne dere fast forhold med en mann (eller kvinne). Alternativet er å akseptere at det er viktigere ting enn sex og at når riktig mann (kvinne) kommer i deres liv, så får dere sex.
Svennymcbeal Skrevet 30. juli 2013 #9 Skrevet 30. juli 2013 Kanskje hvis dere damer poster innlegg uten å være anonym? Virker så det relativt anstendige folk her inne. Skulle gjerne sendt dere noen PM for å prate litt. Men det er ikke lett når man poster anonym.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #10 Skrevet 30. juli 2013 Selv har jeg ikke ligget med noen på snart ett år. 10 - 11 mnder siden er det vel ca. Har ikke et så veldig desperat behov for det likevel. Det finnes så mye mer jeg er ute etter nå. Og hvis dét går bra, så blir vel sex en del av pakken antar jeg. Ergo; ikke vits å tenke så mye på det. Anonymous poster hash: ee103...4c7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Jeg også...vanvittig kåt idag..våkna med DET mårrabrødet..... Anonymous poster hash: bcd42...7b7
Nysjerriggutt Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 Kanskje hvis dere damer poster innlegg uten å være anonym? Virker så det relativt anstendige folk her inne. Skulle gjerne sendt dere noen PM for å prate litt. Men det er ikke lett når man poster anonym. Enig den! Wips, så er problemet deres løst! Vi vill jo tross alt bare hjelpe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå